Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.010Ключові слова:
інтерес, мотивація, позитивне ставлення, навчальний процес, фізичні якостіАнотація
Мета: з’ясувати ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя, їх власну оцінку рівня фізичної підготовленості та пріоритетність фізичних якостей. Матеріал і методи: проведено анкетування студентів Харківського національного економічного університету та Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. У дослідженні приймали участь 166 студентів першого курсу (77 юнаків та 89 дівчат). Результати: встановлено, що позитивно ставляться до здорового способу життя і дотримуються його – 69,35% респондентів; до фізичного виховання і усвідомлюють корисність занять – 84,8%; задоволені власним рівнем фізичної підготовленості – 40,65%. Висновки: результати дослідження не підтверджують дані про те, що на даний час спостерігається суттєвий спад інтересу і рівня мотивації студентів до здорового способу життя та фізичного вихованняПосилання
Bedretska L. O., Pavlos T. V. Rol fіzichnoі kulturi і sportu v zdorovomu sposobі zhittya [The role of physical culture and sports in a healthy lifestyle], Lvіv, 1999, p. 17–19.
Viyenskiy M. Ya., Sokov G. M. Fizicheskaya kultura: vospitaniye, obrazovaniye, trenirovka [Physical culture: upbringing, education and training], 2001, vol. 3, p. 2–7.
Griban G. P. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 2 (40), p. 67–71, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-2.013.
Dichek T. A. Osobennosti motivatsionno-tsennostnogo otnosheniya studentov k zanyatiyam fizicheskoy kulturoy [Features of motivational-value ratio of students to physical training], Access mode : rusnauka.com/21_NNP_2010/Sport/70719.doc.htm
Zubalіy N. D. Teoretiko-metodologicheskiye problemy sovershenstvovaniya psikhologicheskoy pіdgotovki menedzherov [Theoretical and methodological problems of improving psychological pіdgotovki managers], Kyiv, 2000, pp. 108–109.
Lutsenko L. S., Sutula A. V., Shutееv V. V., Batееva N. P., Melnichuk D. R. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 5(43), pp. 35–40, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-5.007.
Muntyan V. S. Naukoviy chasopis NPU іm. M. P. Dragomanova [Science magazine M.P.Dragomanov NPU], K., 2013, Vip. 5(30)13, pp. 108–113.
Sergіеnko L. P. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], Kharkіv, 2003, vol. 16, pp. 69–73.
Sutula V. O., Shutееv V. V., Bulgakov O. І., Lutsenko L. S. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 4(42), pp. 65–68, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-4.012.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Vitaliy Grinko) Гринько Віталій Миколайович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.