Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості

Автор(и)

  • (Vitaliy Grinko) Гринько Віталій Миколайович Харківська державна академія фізичної культури, Україна https://orcid.org/0000-0002-5118-9558

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.010

Ключові слова:

інтерес, мотивація, позитивне ставлення, навчальний процес, фізичні якості

Анотація

Мета: з’ясувати ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя, їх власну оцінку рівня фізичної підготовленості та пріоритетність фізичних якостей. Матеріал і методи: проведено анкетування студентів Харківського національного економічного університету та Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. У дослідженні приймали участь 166 студентів першого курсу (77 юнаків та 89 дівчат). Результати: встановлено, що позитивно ставляться до здорового способу життя і дотримуються його – 69,35% респондентів; до фізичного виховання і усвідомлюють корисність занять – 84,8%; задоволені власним рівнем фізичної підготовленості – 40,65%. Висновки: результати дослідження не підтверджують дані про те, що на даний час спостерігається суттєвий спад інтересу і рівня мотивації студентів до здорового способу життя та фізичного виховання

Посилання

Bedretska L. O., Pavlos T. V. Rol fіzichnoі kulturi і sportu v zdorovomu sposobі zhittya [The role of physical culture and sports in a healthy lifestyle], Lvіv, 1999, p. 17–19.

Viyenskiy M. Ya., Sokov G. M. Fizicheskaya kultura: vospitaniye, obrazovaniye, trenirovka [Physical culture: upbringing, education and training], 2001, vol. 3, p. 2–7.

Griban G. P. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 2 (40), p. 67–71, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-2.013.

Dichek T. A. Osobennosti motivatsionno-tsennostnogo otnosheniya studentov k zanyatiyam fizicheskoy kulturoy [Features of motivational-value ratio of students to physical training], Access mode : rusnauka.com/21_NNP_2010/Sport/70719.doc.htm

Zubalіy N. D. Teoretiko-metodologicheskiye problemy sovershenstvovaniya psikhologicheskoy pіdgotovki menedzherov [Theoretical and methodological problems of improving psychological pіdgotovki managers], Kyiv, 2000, pp. 108–109.

Lutsenko L. S., Sutula A. V., Shutееv V. V., Batееva N. P., Melnichuk D. R. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 5(43), pp. 35–40, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-5.007.

Muntyan V. S. Naukoviy chasopis NPU іm. M. P. Dragomanova [Science magazine M.P.Dragomanov NPU], K., 2013, Vip. 5(30)13, pp. 108–113.

Sergіеnko L. P. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], Kharkіv, 2003, vol. 16, pp. 69–73.

Sutula V. O., Shutееv V. V., Bulgakov O. І., Lutsenko L. S. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 4(42), pp. 65–68, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-4.012.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-28

Як цитувати

Гринько Віталій Миколайович (Vitaliy G. (2015). Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості. Слобожанський науково-спортивний вісник, (1(45), 55–59. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.010

Номер

Розділ

Статті