Формування та діагностика рівня педагогічних умінь студентів у процесі фізичного виховання.

Автор(и)

  • (Andriy Marakushyn) Маракушин Андрій Ігорович Харківський національний економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-9060-5120
  • (Oleksandr Piddubnyi) Піддубний Олександр Григорович Харківський національний економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0003-0957-2788
  • (Volodymyr Konovalov) Коновалов Володимир Володимирович Інститут підготовки юридичних кадрів для Служби безпеки України Національного юридичного університету України імені Ярослава Мудрого, Україна https://orcid.org/0000-0002-4493-3350
  • (Vitaliy Kyrpenko) Кірпенко Віталій Миколайович Харківський університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, Україна https://orcid.org/0000-0003-3682-7352

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.014

Ключові слова:

уміння, студенти, педагогічні, завдання, методика, практика

Анотація

Мета: конкретизація і теоретичне обґрунтування змісту навчальних завдань для методичної практики як засобу формування та діагностики рівня педагогічних умінь студентів. Матеріал і методи: проведено аналіз більше 20 літературних джерел, 12 робочих програм з дисципліни «Фізичне виховання» вищих навчальних закладів III–IV рівня акредитації. Результати: розкрито систему педагогічних умінь, що забезпечує соціально-особистісні компетентності у сфері фізичної культури, яка формується під час методичної практики через виконання завдань. Висновки: проведене дослідження дозволяє на якісно новому рівні вирішувати питання формування та діагностики рівня педагогічних умінь студентів у процесі фізичного виховання

Посилання

Avsaragov G. R. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], 2010, vol. 1 (14), pp. 38–45. (rus)

Belykh S. I. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], 2013, vol. 8, pp. 3–11. doi:10.6084/m9.figshare.745776. (rus)

Grigoryev V. I., Davidenko D. N., Chistyakov V. A. Uchenyye zapiski un-ta im. P. F. Lesgafta [Scientists note the P. F. Lesgaft University], 2011, vol. 1 (71), p. 35–41. (rus)

Mironov V. V. Aktualnyye problemy fizicheskoy i spetsialnoy podgotovki silovykh struktur [Actual problems of physical and special training of law enforcement agencies], 2013, vol. 2, p. 5–10. (rus)

Pіddubniy O. G., Tsimbalyuk Zh. O., Gogіna T. І., Konovalov V. V. Organіzatsіyno-metodichnі osnovi pobudovi fіzichnogo vikhovannya studentіv pedagogіchnikh vishchikh navchalnikh zakladіv [Organizational and methodological bases of physical training of students of pedagogical higher education], Kharkiv, 2012, 201 p. (ukr)

Marakushin A. І., Pіddubniy O. G., Tsimbalyuk Zh. O. Sobko І. M., Cherednіchenko A. V. Robocha programa navchalnoі distsiplіni «Fіzichne vikhovannya» za obranim vidom organіzovanoі rukhovoі aktivnostі [The work program of the course "Physical Education" organized by selected type of motor activity], Kharkiv, 2014, 105 p. (ukr)

Rovnyy A. S. Fizicheskoye vospitaniye studentov tvorcheskikh spetsialnostey [Physical training of students of creative disciplines], 2002, vol. 8, pp. 91–97. (rus)

Drandrov G. L., Burtsev V. A., Shamgullin A. Z. Fundamentalnyye issledovaniya [Fundamental Research], 2013, vol. 11-4, pp. 767–771. (rus)

Fіzichne vikhovannya. Navchalna programa dlya vishchikh navchalnikh zakladіv Ukraіni III–IV rіvnіv akreditatsіі (zatverdzheno nakazom MON Ukraіni vіd 14 listopada 2003 roku, №757) [Physical education. The curriculum for universities Ukraine III-IV accreditation levels (approved by Ministry of Education of Ukraine on November 14, 2003, №757)], Kyiv, 2003, 21 p. (ukr)

Chernenko V. A. Fizicheskoye vospitaniye studentov tvorcheskikh spetsialnostey [Physical training of students of creative disciplines], 2006, vol. 2, pp. 124–129. (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-28

Як цитувати

Маракушин Андрій Ігорович (Andriy M., Піддубний Олександр Григорович (Oleksandr P., Коновалов Володимир Володимирович (Volodymyr K., & Кірпенко Віталій Миколайович (Vitaliy K. (2015). Формування та діагностика рівня педагогічних умінь студентів у процесі фізичного виховання. Слобожанський науково-спортивний вісник, (1(45), 75–80. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.014

Номер

Розділ

Статті