Оцінка деяких показників фізичного здоров’я першокласників

Автор(и)

  • (Lyudmila Mykhno) Михно Людмила Сергіївна Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6340-8570

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.017

Ключові слова:

школярі, початкова школа, рівень фізичного здоров’я

Анотація

Мета: визначити рівень соматичного здоров’я та адаптаційно-резервних можливостей організму першокласників. Матеріал і методи: рівень фізичного здоров’я визначали за методом Г. Л. Апанасенка. Для визначення рівня адаптованості організму учнів до умов навколишнього середовища використали методику С. В. Гозак та О. Т. Єлізарової. У дослідженні брали участь 55 учнів 6–7 років (27 хлопців і 28 дівчат), які навчаються у 1-А та 1-Б класах загальноосвітньої школи № 7 м. Шостки, Сумської області. Результати: з’ясовано, що абсолютна більшість першокласників мають середні, нижчі за середні та низькі показники фізичного здоров’я та середній рівень адаптаційно-резервних можливостей. Висновки: існує нагальна необхідність організації та проведення спрямованих фізкультурно-профілактичних заходів, які сприятимуть підвищенню рівня здоров’я та адаптаційно-резервних можливостей організму учнів молодшої школи

Посилання

Apanasenko H. L., Popova L. A., Mahlovanyi A. V. Sanolohiia (medychni aspekty valeolohii): pidruchnyk dlia likariv-slukhachiv zakladiv (fakultetiv) pisliadyplomnoi osvity [Sinology (medical aspects of valeology): a textbook for medical students of the institutions (faculties) of postgraduate education], Lviv, PE "Quart", 2011, 303 p. (ukr)

Hozak S. V., Yelizarova O. T. Hihiiena naselenykh mists [Hygiene of populated areas], 2012, vol. 59, pp. 285 – 293. (ukr)

Kapitan T. V. Propedevtyka dytiachykh khvorob z dohliadom za ditmy: pidruchnyk dlia studentiv vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv [Propaedeutics of children's diseases with child care: a textbook for students of higher medical educational institutions], Vinnytsia, DP DKF, 2006, 792 p. (ukr)

T. Yu. Krutsevych, M. I. Vorbiov, H. V. Bezverkhnia. Kontrol u fizychnomu vykhovanni ditei, pidlitkiv ta molodi : navch. posib. [Control in physical education of children, adolescents and youth: textbook], Kyiv, Olimp. lit., 2011, 224 p. (ukr)

Mykhno L. S. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia [Sports Bulletin of the Dnieper], 2014, vol. 2, pp. 102-107. (ukr)

Serhii Trachuk. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu [Theory and methods of physical education and sport], 2008, vol. 1, pp. 69-71. (ukr)

V. D. Chebotarova, V. H. Maidannyk. Propedevtychna pediatriia: pidruchnyk dlia studentiv vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv [Propedeutics pediatrics: a textbook for students of higher medical educational institutions], Kyiv, 1999, 578 p. (ukr)

Neil Armstrong, Sulin Cheng, J. Larry Durstine. Physical activity, physical fitness, diet and the health in young people. Journal of Sport and Health Science, 2012, vol. 1, issue 3, pp. 129-130.

Catherine M. Capio, Cindy H. P. Sit, Kathlynne F. Eguia, Bruce Abernethy, Richard S.W. Masters Fundamental movement skills training to promote physical activity in children with and without disability: A pilot study. Journal of Sport and Health Science, 2014. Access mode: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2095254614000921

Ang Chen. Motor skills matter to physical activity – At least for children. Journal of Sport and Health Science, 2013, vol. 2, issue 1, pp. 58-59.

World Health Organization. Global recommendations on physical activity for health. Geneva, Switzerland: World Health Organization, 2010, 60p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-28

Як цитувати

Михно Людмила Сергіївна (Lyudmila M. (2015). Оцінка деяких показників фізичного здоров’я першокласників. Слобожанський науково-спортивний вісник, (1(45), 91–94. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.017

Номер

Розділ

Статті