Мотивація до занять фізичним вихованням студенток педагогічних спеціальностей

Автор(и)

  • (Galina Bezverkhnya) Безверхня Галина Василівна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, https://orcid.org/0000-0002-8607-4857
  • (Mykola Mayevsky) Маєвський Микола Іванович Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, https://orcid.org/0000-0001-5167-9699

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.004

Ключові слова:

студентки, фізичне виховання, мотивація, навчання, спеціальність

Анотація

Мета: охарактеризувати мотивацію до занять фізичним вихованням дівчат педагогічних спеціальностей у контексті мотивації до навчання і мотивації до успіху. Матеріал і методи: дослідженні 90 студенток другого курсу педагогічних спеціальностей (по 30 дівчат з факультетів дошкільної освіти, філологічного і економічного факультетів) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Результати: охарактеризована мотивація студенток до занять фізичним вихованням в аналізі залученості до предмету і цільових установок. Піддано додатковому вивченню спрямування мотивації навчальної діяльності студенток та рівень їх мотивації до успіху. Висновки: намічено причину несформованості внутрішньої мотивації студенток до занять фізичною культурою у загальній психологічній спрямованості дівчат, яка досить повно показана у контексті мотивації до навчання і успіхів.

Посилання

Belykh S. I. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2013, vol. 3, p. 3–9, doi:10.6084/m9.figshare.669663. (rus)

Bіlіchenko O. O. Gendernі osoblivostі formuvannya motivatsіі do zanyat fіzichnim vikhovannyam u studentіv : avtoref. kand. nauk z fіz. vikhovannya і sportu [Gender features of formation of motivation in physical education among students :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2014, 21 p. (ukr)

Gonchar G. І. Organіzatsіyno-metodichnі umovi formuvannya motivatsіі studentіv іnstitutіv fіzichnoі kulturi do profesіyno-prikladnoі fіzichnoі pіdgotovki : avtoref. kand. nauk z fіz. vikhovannya і sportu [Organizational and methodological conditions of the students' motivation Institute of Physical Education to professionally-applied physical training :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2013, 19 p. (ukr)

Grigorenko V. G. Professionalno-pedagogicheskaya motivatsiya i tekhnologiya yeye formirovaniya [Professional pedagogical motivation and technology of its formation], Berdyansk, 2003, 148 p. (rus)

Drachuk A. І. Optimіzatsіya fіzichnogo vikhovannya studentіv vishchikh zakladіv osvіti gumanіtarnogo profіlyu : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Optimization of physical education students in higher education institutions humanities :PhD thesis], Lvіv, 2001, 21 p. (ukr)

Yermakova T. S. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2014, vol. 5, p. 14-19, doi:10.15561/20755279.2014.0503. (rus)

Isachenko M. A. Testovyy kontrol v sisteme otsenki znaniy studentov institutov fizicheskoy kultury i sporta : avtoref. kand. nauk po fiz. vosp. i sportu [Test control in the system otsenki known studentov ynstytutov fyzycheskoy Culture and Sports :PhD thesis], Kiyev, 2008, 22 p. (rus)

Krutsevich T., Marchenko O. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya і sportu [Theory and Methodology of Physical Education and Sport], 2009, vol. 2, pp. 78–81. (ukr)

Lisyak V. M. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3, pp. 199–203. (ukr)

Marchenko O. Yu. Formuvannya tsіnnіsnikh kategorіy osobistostoі fіzichnoі kulturi u studentskoі molodі : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Formation of value categories personality of physical culture in students :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2010, 20 p. (ukr)

Sutula V. A., Kizіm P. M., Shutееv V. V., Fіshev Yu. O., Lutsenko L. S. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 6 (44), pp. 106–111, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-6.020. (ukr)

Tsibulska V. V. Formuvannya motivatsіі do profesіyno-prikladnoі fіzichnoі pіdgotovki studentіv pedagogіchnikh spetsіalnostey na rіznikh formakh navchannya : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Motivating them to professionally applied physical preparation of students of pedagogical specialties in various forms of education :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2015, 21 p. (ukr)

Boichу J. C. Students’ motivational profiles in physical education and achievement outcomes: A self-determination theory perspective / [Boichу J. C., Sarrazin P. G., Grouzet F. M., Pelletier L. G.] // Journal of Educational Psychology. – 2008. –

vol. 100. – pp. 688–701.

Chena Ang. A Theoretical Conceptualization for Motivation Research in Physical Education: An Integrated Perspective / Chena Ang. // Quest., 2001. – Volume 53, Issue 1. – p. 35–58. – doi:10.1080/00336297.2001.10491729

Cox Anne. Тhe Roles of Perceived Teacher Support, Motivational Climate, and Psychological Need Satisfaction in Students’ Physical Education Motivation / Cox Anne, Williams Lavon // Journal of Sport & Exercise Psychology. – 2008. – vol. 30. – pp. 222–239.

Ferrer-Caja E. & Weiss M.R. Predictors of intrinsic motivation among adoles-cent students in physical education. Research Quarterly for Exercise and Sport. – 2000. – 71. – pp. 267–279.

Stone D. Beyond talk: Creating autonomous motivation through self-determination theory / D. Stone, E. L. Deci, R. M. Ryan // Journal of General Management. – 2009. – vol.34. – pp. 75–91.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-30

Як цитувати

Безверхня Галина Василівна (Galina B., & Маєвський Микола Іванович (Mykola M. (2015). Мотивація до занять фізичним вихованням студенток педагогічних спеціальностей. Слобожанський науково-спортивний вісник, (2(46), 28–33. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.004

Номер

Розділ

Статті