Мотивація до занять фізичним вихованням студенток педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.004Ключові слова:
студентки, фізичне виховання, мотивація, навчання, спеціальністьАнотація
Мета: охарактеризувати мотивацію до занять фізичним вихованням дівчат педагогічних спеціальностей у контексті мотивації до навчання і мотивації до успіху. Матеріал і методи: дослідженні 90 студенток другого курсу педагогічних спеціальностей (по 30 дівчат з факультетів дошкільної освіти, філологічного і економічного факультетів) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Результати: охарактеризована мотивація студенток до занять фізичним вихованням в аналізі залученості до предмету і цільових установок. Піддано додатковому вивченню спрямування мотивації навчальної діяльності студенток та рівень їх мотивації до успіху. Висновки: намічено причину несформованості внутрішньої мотивації студенток до занять фізичною культурою у загальній психологічній спрямованості дівчат, яка досить повно показана у контексті мотивації до навчання і успіхів.
Посилання
Belykh S. I. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2013, vol. 3, p. 3–9, doi:10.6084/m9.figshare.669663. (rus)
Bіlіchenko O. O. Gendernі osoblivostі formuvannya motivatsіі do zanyat fіzichnim vikhovannyam u studentіv : avtoref. kand. nauk z fіz. vikhovannya і sportu [Gender features of formation of motivation in physical education among students :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2014, 21 p. (ukr)
Gonchar G. І. Organіzatsіyno-metodichnі umovi formuvannya motivatsіі studentіv іnstitutіv fіzichnoі kulturi do profesіyno-prikladnoі fіzichnoі pіdgotovki : avtoref. kand. nauk z fіz. vikhovannya і sportu [Organizational and methodological conditions of the students' motivation Institute of Physical Education to professionally-applied physical training :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2013, 19 p. (ukr)
Grigorenko V. G. Professionalno-pedagogicheskaya motivatsiya i tekhnologiya yeye formirovaniya [Professional pedagogical motivation and technology of its formation], Berdyansk, 2003, 148 p. (rus)
Drachuk A. І. Optimіzatsіya fіzichnogo vikhovannya studentіv vishchikh zakladіv osvіti gumanіtarnogo profіlyu : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Optimization of physical education students in higher education institutions humanities :PhD thesis], Lvіv, 2001, 21 p. (ukr)
Yermakova T. S. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2014, vol. 5, p. 14-19, doi:10.15561/20755279.2014.0503. (rus)
Isachenko M. A. Testovyy kontrol v sisteme otsenki znaniy studentov institutov fizicheskoy kultury i sporta : avtoref. kand. nauk po fiz. vosp. i sportu [Test control in the system otsenki known studentov ynstytutov fyzycheskoy Culture and Sports :PhD thesis], Kiyev, 2008, 22 p. (rus)
Krutsevich T., Marchenko O. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya і sportu [Theory and Methodology of Physical Education and Sport], 2009, vol. 2, pp. 78–81. (ukr)
Lisyak V. M. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3, pp. 199–203. (ukr)
Marchenko O. Yu. Formuvannya tsіnnіsnikh kategorіy osobistostoі fіzichnoі kulturi u studentskoі molodі : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Formation of value categories personality of physical culture in students :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2010, 20 p. (ukr)
Sutula V. A., Kizіm P. M., Shutееv V. V., Fіshev Yu. O., Lutsenko L. S. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 6 (44), pp. 106–111, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-6.020. (ukr)
Tsibulska V. V. Formuvannya motivatsіі do profesіyno-prikladnoі fіzichnoі pіdgotovki studentіv pedagogіchnikh spetsіalnostey na rіznikh formakh navchannya : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Motivating them to professionally applied physical preparation of students of pedagogical specialties in various forms of education :PhD thesis], Dnіpropetrovsk, 2015, 21 p. (ukr)
Boichу J. C. Students’ motivational profiles in physical education and achievement outcomes: A self-determination theory perspective / [Boichу J. C., Sarrazin P. G., Grouzet F. M., Pelletier L. G.] // Journal of Educational Psychology. – 2008. –
vol. 100. – pp. 688–701.
Chena Ang. A Theoretical Conceptualization for Motivation Research in Physical Education: An Integrated Perspective / Chena Ang. // Quest., 2001. – Volume 53, Issue 1. – p. 35–58. – doi:10.1080/00336297.2001.10491729
Cox Anne. Тhe Roles of Perceived Teacher Support, Motivational Climate, and Psychological Need Satisfaction in Students’ Physical Education Motivation / Cox Anne, Williams Lavon // Journal of Sport & Exercise Psychology. – 2008. – vol. 30. – pp. 222–239.
Ferrer-Caja E. & Weiss M.R. Predictors of intrinsic motivation among adoles-cent students in physical education. Research Quarterly for Exercise and Sport. – 2000. – 71. – pp. 267–279.
Stone D. Beyond talk: Creating autonomous motivation through self-determination theory / D. Stone, E. L. Deci, R. M. Ryan // Journal of General Management. – 2009. – vol.34. – pp. 75–91.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Galina Bezverkhnya) Безверхня Галина Василівна, (Mykola Mayevsky) Маєвський Микола Іванович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.