Особистісний розвиток молодшого школяра із депривацією сенсорних систем спеціальної школи-інтернату
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.012Ключові слова:
депривація, сенсорний, система, особистісний, розвитокАнотація
Мета: визначити шляхи та зміст особистісного розвитку молодшого школяра із депривацією сенсорних систем у процесі адаптивного фізичного виховання (АФВ) спеціальної школи-інтернату. Матеріал і методи: за допомогою аналізу й узагальнення літературних джерел розкрито зміст особистісного розвитку молодшого школяра із депривацією сенсорних систем. Результати: визначено мету, компоненти формування й розвитку особистості молодшого школяра, означено шляхи ефективного особистісно-орієнтованого підходу до виховання дитини з особливими потребами і можливостями. Висновки: окреслено шляхи реалізації мети і завдань особистісно-орієнованого підходу в процесі адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з депривацією сенсорних систем спеціальної школи-інтернату.
Посилання
Yevseyev S. P. Teoriya i organizatsiya adaptivnoy fizicheskoy kultury [Theory and organization of adaptive physical education], Moscow, 2002, 448 p. (rus)
Yerakova L. A. Differentsirovannoye fizicheskoye vospitaniye slepykh i slabovidyashchikh shkolnikov v usloviyakh spetsializirovannogo internata : avtoref. kandidata nauk po fizicheskomu vospitaniyu i sportu [Differentiated physical education of blind and visually impaired students in a specialized boarding school :PhD thesis], Kiyev, 2005, 20 p. (rus)
Zhigarev A. M. Vospitatelnaya rabota v shkole-internate dlya slepykh detey [Educational work in a boarding school for blind children], Moscow, 1991, pp. 12–14. (rus)
Kozlenko M. O. Teorіya і metodika korektsіyno-rozvivalnoі roboti v sistemі fіzichnogo vikhovannya uchnіv dopomіzhnikh shkіl : avtoref. d-ra ped. nauk [Theory and methods of correction and developing work in the system of physical education students assisted schools :PhD thesis], Kyiv,1993, 50 p. (ukr)
Kulik T. V. Spetsialnoye obrazovaniye v Rossii XXI veka : traditsii, perspektivy, problemy [Special education in Russia in XXI century: tradition, prospects, problems], 2005, pp. 26–29. (rus)
Litosh N. L. Adaptivnaya fizicheskaya kultura. Psikhologo-pedagogicheskaya kharakteristika detey s narusheniyem v razvitii [Adaptive physical education. Psycho-pedagogical characteristics of children with developmental disorders], Moscow, 2002, 140 p. (rus)
Morgulis I. S. Puti povysheniya effektivnosti ucheb.-vosp. protsessa v shkolakh slepykh i slabovidyashchikh [Ways to improve the efficiency of teaching and educational process in the schools of the blind and visually impaired], Kyiv, 1982, 64 p. (rus)
Solovyev I. M., Shif Zh. I., Rozanova T. V., Yashkovoy N. V. Psikhologiya glukhikh detey [Psychology of deaf children], Moscow, 2006, 448 p. (rus)
Puyk T. Formirovaniye vzaimootnosheniy v kollektive glukhikh shkolnikov [Forming relationships in a team of deaf students], Vilnyus, 1986, pp. 60–62. (rus)
Puyk T. E. Issledovaniye lichnosti detey s narusheniyami slukha [Study of the personality of children with hearing impairment], Moscow, 1981, pp. 38–54. (rus)
Shesterova L. E. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3, pp. 72–75.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Svetlana Demchuk) Демчук Світлана Петрівна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.