Можливі шляхи співпраці комерційних закладів фізичної культури і спорту із суб’єктами сфери послуг

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.015

Ключові слова:

заклади фізичної культури і спорту, інтерв’ю, маркетингове дослідження, фізкультурно-спортивна послуга

Анотація

Мета: обґрунтування та визначення найбільш перспективних шляхів взаємодії закладів фізичної культури і спорту різних форм власності із суб’єктами сфери послуг для залучення нових споживачів фізкультурно-спортивних послуг. Матеріал і методи: загальнонаукові (аналіз, порівняння, узагальнення); соціологічні (інтерв’ю); експертна оцінка (n=3). Результати: встановлено можливі шляхи співпраці комерційних закладів фізичної культури і спорту з туристичними агентствами. Висновок: доведено, що найбільш перспективними шляхами співпраці є створення взаємної системи накопичувальних бонусів та спільних сертифікатів.

Посилання

Armstrong G., Kotler F. Vvedeniye v marketing [Introduction to marketing], Moscow, 2007, 832 p. (rus)

Berdyshev S. N. Informatsionnyy marketing [Information marketing], Moscow, 2010, 123 p. (rus)

Garkavenko S. S. Marketing [Marketing], Kyiv, 2006, 717 p. (ukr)

Golubkov Ye. P. Marketing dlya professionalov. Prakticheskiy kurs [Marketing professionals. Practical Course], Moscow, 2014, 480 p. (rus)

Dutchak Yu. V. Moloda sportivna nauka Ukraіni [Young sports science Ukraine], Lviv, 2015, Vol. 19. (ukr)

Zubarev Yu. N., Suchilin A. A. Menedzhment i marketing v sfere fizicheskoy kultury i sporta : uchebnoye posobiye [Management and marketing in the field of physical culture and sports] , Volgograd, 2011, 267 p. (rus)

Lilik І. V., Kudirko O. V. Marketingovі doslіdzhennya: keysi ta situatsіynі vpravi [Market research: case studies and situational exercises], Kyiv, 2010, 313 p. (ukr)

Stepanova O. N. Marketing v sfere fizicheskoy kultury i sporta [Marketing in the field of physical culture and sports], Moscow, 2005, 256 p. (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-30

Як цитувати

Дутчак Юрій Васильович (Yuri D. (2015). Можливі шляхи співпраці комерційних закладів фізичної культури і спорту із суб’єктами сфери послуг. Слобожанський науково-спортивний вісник, (2(46), 78–80. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.015

Номер

Розділ

Статті