Можливі шляхи співпраці комерційних закладів фізичної культури і спорту із суб’єктами сфери послуг
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.015Ключові слова:
заклади фізичної культури і спорту, інтерв’ю, маркетингове дослідження, фізкультурно-спортивна послугаАнотація
Мета: обґрунтування та визначення найбільш перспективних шляхів взаємодії закладів фізичної культури і спорту різних форм власності із суб’єктами сфери послуг для залучення нових споживачів фізкультурно-спортивних послуг. Матеріал і методи: загальнонаукові (аналіз, порівняння, узагальнення); соціологічні (інтерв’ю); експертна оцінка (n=3). Результати: встановлено можливі шляхи співпраці комерційних закладів фізичної культури і спорту з туристичними агентствами. Висновок: доведено, що найбільш перспективними шляхами співпраці є створення взаємної системи накопичувальних бонусів та спільних сертифікатів.Посилання
Armstrong G., Kotler F. Vvedeniye v marketing [Introduction to marketing], Moscow, 2007, 832 p. (rus)
Berdyshev S. N. Informatsionnyy marketing [Information marketing], Moscow, 2010, 123 p. (rus)
Garkavenko S. S. Marketing [Marketing], Kyiv, 2006, 717 p. (ukr)
Golubkov Ye. P. Marketing dlya professionalov. Prakticheskiy kurs [Marketing professionals. Practical Course], Moscow, 2014, 480 p. (rus)
Dutchak Yu. V. Moloda sportivna nauka Ukraіni [Young sports science Ukraine], Lviv, 2015, Vol. 19. (ukr)
Zubarev Yu. N., Suchilin A. A. Menedzhment i marketing v sfere fizicheskoy kultury i sporta : uchebnoye posobiye [Management and marketing in the field of physical culture and sports] , Volgograd, 2011, 267 p. (rus)
Lilik І. V., Kudirko O. V. Marketingovі doslіdzhennya: keysi ta situatsіynі vpravi [Market research: case studies and situational exercises], Kyiv, 2010, 313 p. (ukr)
Stepanova O. N. Marketing v sfere fizicheskoy kultury i sporta [Marketing in the field of physical culture and sports], Moscow, 2005, 256 p. (rus)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Yuri Dutchak) Дутчак Юрій Васильович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.