Домінуючі мотиви майбутніх реабілітологів при вивченні дисципліни «Лікувальний масаж»
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.016Ключові слова:
домінуючі мотиви, лікувальний масаж, реабілітологи, мотивація студентів, ділова граАнотація
Мета: виявлення найбільш значимих домінуючих мотивів навчання при вивченні дисципліни «Лікувальний масаж» студентами напряму підготовки «Здоров’я людини» Харківської державної академії фізичної культури. Матеріал і методи: мотивація студентів майбутніх реабілітологів до вивчення дисципліни «Лікувальний масаж» визначалась за допомогою анкетувань, проведених на початку та наприкінці проведення практичних занять у межах ділової гри. Було сформовано дві підгрупи з академічної групи спеціалізації «Фізична реабілітація». Результати: виявлено обмежений рівень інтересу студентів до занять з дисципліни «лікувальний масаж» та необхідність підвищення інтересу до оволодіння цією дисципліною. Висновки: зафіксовано позитивний вплив запропонованої методики на рівень інтересів, цінностей та мотивів щодо вивчення дисципліни «Лікувальний масаж».
Посилання
Yurchenko V. D., Krilyuk V. O., Gudima A. A. at al. Domedichna dopomoga v umovakh boyovikh dіy [Before Medical assistance in terms of fighting], Kyiv, 2014, 80 p. (ukr)
Iefіmenko P. B. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3(36), pp. 115–118. (ukr)
Iefіmenko P. B. Naukoviy chasopis Natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі M. P. Dragomanova. Serіya vol. 15. «Naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoі kulturi» : Fіzichna kultura і sport [Science magazine National Pedagogical University MPDragomanov. Series № 15. «Scientific and pedagogical problems of physical culture": Physical Culture and Sports], Kyiv, 2015, Vol. 3K2 (57)15, pp. 123–126. (ukr)
Zakharіna Е. A. Formuvannya motivatsіі do rukhovoі aktivnostі u protsesі fіzichnogo vikhovannya studentіv vishchikh navchalnikh zakladіv : avtoref. kand. nauk z fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Motivating them to motor activity during physical education university students :PhD thesis], Kyiv, 2008, 22 p. (ukr)
Ilin Ye. P. Motivatsiya i motivy [Motivation and motives], Saint Petersburg, 2002, 512 p. (rus)
Kanіshcheva O. P., Еfіmenko P. B. Innovatsionnyye napravleniya rekreatsii, fizicheskoy reabilitatsii i zdorovyesberegayushchikh tekhnologiy : Sb. statey VI mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii, 28–29 noyabrya 2013 goda [Innovative directions of recreation, physical rehabilitation and health-technology], Kharkov-Belgorod-Krasnoyarsk, 2013, pp. 113–116. (ukr)
Markova A. K., Matis T. A., Orlov A. B. Formirovaniye motivatsii ucheniya [Formation of learning motivation], Moscow, 1990, 192 p. (rus)
Rudenko R. Е. Vіsnik Chernіgіvskogo natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іm. T. G. Shevchenka [Journal of T. G. Shevchenko Chernihiv National Pedagogical University], Chernіgіv, 2013, vol. 112, iss. 2, pp. 242–244. (ukr)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Pavlo Iefimenko) Єфіменко Павло Богуславович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.