Показники рухових здібностей, антропометричні та функціональні характеристики студентів-пауерліфтерів з ураженнями опорно-рухового апарату з різним стажем занять
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.020Ключові слова:
аналіз, апарат, заняття, захворювання, здоров’я, пауерліфтинг, студенти, функціональнийАнотація
Наше дослідження присвячено вирішенню проблеми покращення стану здоров’я студентської молоді. Зокрема, воно спрямовано на пошук шляхів оздоровлення студентів з ураженнями опорно-рухового апарату на основі занять пауерліфтингом. Мета: вивчення впливу багаторічних занять пауерліфтингом на антропометричні, функціональні характеристики та показники розвитку рухових здібностей студентів з ураженнями опорно-рухового апарату. Матеріал і методи: методи дослідження: теоретичний аналіз, синтез та узагальнення інформації, тестування, математичної статистики і педагогічного експерименту. У експерименті прийняли участь 73 студенти з ураженнями опорно-рухового апарату з різним стажем занять пауерліфтингом – 21 студент мав стаж 1 рік, 18 – 2 роки, 12 – 3 роки, 11 – 4 роки і 11 – 5 років відповідно. Результати: виявлено, наскільки відрізняються антропометричні, функціональні параметри та показники розвитку рухових здібностей у студентів, які мають різний стаж занять пауерліфтингом. Висновки: встановлено, що підвищення спортивної майстерності студентів супроводжується значним зростанням практично всіх досліджуваних показників.
Посилання
Apanasеnko G., Dovzhenko L. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya і sportu [Theory and Methodology of Physical Education and Sport], 2007, vol. 1, pp. 17–21.(ukr)
Bened V. P., Kovalchuk N. M., Zavatskiy V. І. Tsіlespryamovanі dіі fіzichnikh vprav na rozumovu pratsezdatnіst lyudini [Concerted action of exerciseon mental human performance], Lutsk, 1996, 104 p.(ukr)
Denisenko N. Slobozans’kij nauk.-sport.visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkv, 2007, vol. 3, pp. 44–46.(ukr)
Korіnchik L. Sportivniy vіsnik Pridnіprov’ya [Prydniprovya Sports Bulletin], 2004, vol. 7, pp. 147–149.(ukr)
Kuselman A. I., Solovyeva I. L., Cherdantsev A. P. Pediatriya [Pediatrics], 2002, vol. 6, pp. 53–57. (rus)
Platonov V. N. Obshchaya teoriya podgotovki sportsmenov v olimpiyskom sporte[General theory of training athletes in Olympic sports], Kyiv, 1997, 584 p.(rus)
Prezlyata G., Shpіlchak A. Zanyattya fіzkulturoyu ta zdorov’ya [Physical exerciseand health], Kyiv, 2006, 112 p.(ukr)
Sutula V. O., Kochuеva M. M., Bondar T. S. Vіsnik Luganskogo natsіonalnogo unіversitetu іmenі Tarasa Shevchenka [Journal of Taras Shevchenko Lugansk National University], 2010, vol. 17 (204), pp. 295–305.(ukr)
Chudnaya R. V. Adaptivnoe fizicheskoe vospitanie [Adaptive Physical Education], Kyiv, 2000, 360 p.(ukr)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Vitaly Lobko) Лобко Віталій Станіславович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.