Стан відвідування занять з фізичної культури та інших предметів учнів м. Харкова
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.037Ключові слова:
медичні групи, заняття з фізичної культури, спортивні секції, школяріАнотація
Мета: визначення причин пропусків занять з фізичної культури дітьми та підлітками загальноосвітніх шкіл м. Харкова. Матеріал і методи: проведено аналіз шкільних журналів відвідування занять та медичних карт 735 учнів (1–11 класи) у 16 Харківських загальноосвітніх школах, у тому числі 462 хлопців, 273 дівчат; здійснено аналіз наявності оздоровчих та спортивних секцій у цих школах та їх відвідування дітьми та підлітками від загального числа учнів. Результати: встановлено особливості відвідування занять з фізичної культури та інших загальнотеоретичних предметів учнів молодших, середніх та старших класів. Визначено кількість учнів, що відвідують різні спортивні секції у позаурочний час. Висновки: визначено стан відвідування учнів основної, підготовчої та спеціальної медичних груп занять з фізичної культури та інших загальнотеоретичних предметів. Виявлено зацікавленість школярів різними видами занять у шкільних спортивних секціях.Посилання
Berdnik O. V., Zaykovska V. Yu. Gіgіеna naselenikh mіsts [Hygiene populated areas], Kyіv, 2004, Vol. 44, p. 375–380. (ukr)
Borisova T. S., Lavrinenko G. V., Boldina N. A. at al. Donozologiya [Donozology], 2009, p. 82–84. (rus)
Krutsevich T. Yu., Vorobyov M. І., Bezverkhnya G. V. Kontrol u fіzichnomu vikhovannі dіtey, pіdlіtkіv ta molodі [Control of physical education of children, adolescents and young people], Kyiv, 2011, 224 p. (ukr)
Krutsevich T. Yu. Teoriya i metodika fizicheskogo vospitaniya: uchebnik dlya vysshikh uchebnykh zavedeniy fizicheskogo vospitaniya i sporta [Theory and Methodology of Physical Education], Kyiv, 2003, 423 p. (rus)
Mulik K. V. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2009, vol. 1, p. 7–9. (ukr)
Kardashenko V. N., Stromskaya Ye. P., Varlamova L. P. at al. Gigiyena i sanitariya [Hygiene and Sanitation], 1980, vol. 10, p. 33–35. (rus)
Shiyan B. M. Teorіya fіzichnogo vikhovannya shkolyarіv [Theory of physical education in schools], Ternopil, 2002, 252 p. (ukr)
Armstrong N. Physical activity, physical fitness, diet and the health in young people / Neil Armstrong, Sulin Cheng, J. Larry Durstine // Journal of Sport and Health Science. – 2012. – vol. 1. – pp. 129–130.
Capio C. M. Fundamental movement skills training to promote physical activity in children with and without disability: A pilot study [Electronic resource] / Catherine M. Capio, Cindy H. P. Sit, Kathlynne F. Eguia, Bruce Abernethy, Richard S.W.Masters // Journal of Sport and Health Science. – 2014. – Access mode : sciencedirect.com/science/article/pii/S2095254614000921
Chen A. Motor skills matter to physical activity – At least for children / Ang Chen // Journal of Sport and Health Science. – 2013. – Vol. 2. – pp. 58–59.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ganna Tamozhanskaya Таможанська Ганна Валеріївна, Maryna Prudnikova Пруднікова Марина Сергіївна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.