Аналіз спонсорської діяльності організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014»
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.041Ключові слова:
спонсор, спонсорська діяльність, організаційний комітет змагань з легкої атлетики, спонсорський договірАнотація
Мета: поширення досвіду застосування маркетингових технологій у галузі фізичної культури і спорту та удосконалення комерційної діяльності фізкультурно-спортивних організацій під час планування та проведення масових спортивних заходів. Матеріал та методи: основні форми та методи спонсорської діяльності Організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014» визначались за допомогою системного аналізу, SWOT-аналізу та соціологічного опитування (було проанкетовано 12 фахівців з Оргкомітету змагань «Київський марафон – 2014», а також 95 глядачів змагань «Київський марафон – 2014»). Результати: найкращим шляхом отримання спонсорської підтримки є застосування організаторами рівневого підходу, тобто розподілення спонсорів на декілька рівнів, кожен з яких мав певні переваги, що знайшло віддзеркалення у відповідних спонсорських угодах. Висновки: результати досліджень дозволять фахівцям найбільш ефективно налагодити пошук та роботу зі спонсорами в галузі фізичної культури і спорту та впроваджувати сучасні механізми взаємодії бізнес-структур та спортивних організацій.
Посилання
Altukhov S. Sponsorstvo v sovremennom sporte [Sponsorship in modern sports], 2008, Access mode : sportmanagement.ru/education.php?id=2453. (rus)
Guskov S. I. Sport i marketing [Sports & Marketing], Moscow, 2006, 98 p. (rus)
Davydova Ye. Yu. Nauchno-tekhnicheskiy vestnik [Scientific and Technical Gazette], vol. 50, Saint Petersburg, 2008, 244 p. (rus)
Dzhon Bich. Marketing sporta [Sports marketing], Moscow, 2010, 676 p. (rus)
Zakon Ukraіni «Pro reklamu» vіd 03.07.1996 r. vol. 270/96-VR [The Law of Ukraine "About advertising"], Access mode : zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=270%2F96-%E2%F0. (rus)
Kakiye vozmozhnosti otkryvayet status sportivnogo sponsora [What opportunities does the status of sports sponsor], vol. 12, 2007, Access mode : marketing.spb.ru/lib-comm/sponsorship_as_tool.htm. (rus)
Kotler F., Vinogradovoy T. V., Chekha A. A., Tsaruka L. L. Marketing ot A do Ya: 80 kontseptsiy, kotoryye dolzhen znat kazhdyy menedzher [Marketing A to Z: 80 concepts that every manager needs to know], Moskow, 2010, 251 p. (rus)
Kuzin V. V., Kutepov M. Ye. Sponsorstvo v sporte [Sponsorship in Sports], Moscow, RGAFK, 2007. (rus)
Litvinenko S. N. Mater. VII Mezhdunar. nauch. kongressa «Sovremennyy olimpiyskiy sport i sport dlya vsekh» [Mater. VII Intern. scientific. Congress "Modern Olympic sport and sport for all"], Moscow, 2003, pp. 31–33. (rus)
Mudrik V. I., Michuda Yu. P., Zavetnyy S. A.Organizatsionno-upravlencheskiye osnovy fizicheskoy kultury i sporta [Organizational and managerial foundations of physical culture and sports], Kharkiv, 2008, 408 p. (rus)
Ofіtsіyniy sayt Ministerstva molodі ta sportu Ukraіni [The official website of the Ministry of Youth and Sports of Ukraine], Access mode : dsmsu.gov.ua. (ukr)
Sportivniy komіtet Ukraіni [Sport Committee of Ukraine], Access mode : scu.org.ua. (ukr)
Tkacheva O. A. Menedzhment i marketing v sfere fizicheskoy kultury i sporta [Management and marketing in the field of physical culture and sports], Novocherkassk, 2011, 95 p. (rus)
Biscaia R., Correia A., Rosado A. Sport Sponsorship: The Relationship Between Team Loyalty, Sponsorship Awareness, Attitude Toward the Sponsor, and Purchase Intentions / Journal of Sport Management, 2013. – Access mode : naspspa.org/AcuCustom/Sitename/Documents/DocumentItem/02_Biscaia_JSM_20120133-ej.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Olena Yarmolyuk) Ярмолюк Олена Володимирівна, (Anna Zolotaryova) Золотарьова Ганна Олександрівна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.