Аналіз спонсорської діяльності організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014»

Автор(и)

  • (Olena Yarmolyuk) Ярмолюк Олена Володимирівна Національний університет фізичного виховання і спорту України, https://orcid.org/0000-0002-1786-4759
  • (Anna Zolotaryova) Золотарьова Ганна Олександрівна Національний університет фізичного виховання і спорту України,

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.041

Ключові слова:

спонсор, спонсорська діяльність, організаційний комітет змагань з легкої атлетики, спонсорський договір

Анотація

Мета: поширення досвіду застосування маркетингових технологій у галузі фізичної культури і спорту та удосконалення комерційної діяльності фізкультурно-спортивних організацій під час планування та проведення масових спортивних заходів. Матеріал та методи: основні форми та методи спонсорської діяльності Організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014» визначались за допомогою системного аналізу, SWOT-аналізу та соціологічного опитування (було проанкетовано 12 фахівців з Оргкомітету змагань «Київський марафон – 2014», а також 95 глядачів змагань «Київський марафон – 2014»). Результати: найкращим шляхом отримання спонсорської підтримки є застосування організаторами рівневого підходу, тобто розподілення спонсорів на декілька рівнів, кожен з яких мав певні переваги, що знайшло віддзеркалення у відповідних спонсорських угодах. Висновки: результати досліджень дозволять фахівцям найбільш ефективно налагодити пошук та роботу зі спонсорами в галузі фізичної культури і спорту та впроваджувати сучасні механізми взаємодії бізнес-структур та спортивних організацій.

Посилання

Altukhov S. Sponsorstvo v sovremennom sporte [Sponsorship in modern sports], 2008, Access mode : sportmanagement.ru/education.php?id=2453. (rus)

Guskov S. I. Sport i marketing [Sports & Marketing], Moscow, 2006, 98 p. (rus)

Davydova Ye. Yu. Nauchno-tekhnicheskiy vestnik [Scientific and Technical Gazette], vol. 50, Saint Petersburg, 2008, 244 p. (rus)

Dzhon Bich. Marketing sporta [Sports marketing], Moscow, 2010, 676 p. (rus)

Zakon Ukraіni «Pro reklamu» vіd 03.07.1996 r. vol. 270/96-VR [The Law of Ukraine "About advertising"], Access mode : zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=270%2F96-%E2%F0. (rus)

Kakiye vozmozhnosti otkryvayet status sportivnogo sponsora [What opportunities does the status of sports sponsor], vol. 12, 2007, Access mode : marketing.spb.ru/lib-comm/sponsorship_as_tool.htm. (rus)

Kotler F., Vinogradovoy T. V., Chekha A. A., Tsaruka L. L. Marketing ot A do Ya: 80 kontseptsiy, kotoryye dolzhen znat kazhdyy menedzher [Marketing A to Z: 80 concepts that every manager needs to know], Moskow, 2010, 251 p. (rus)

Kuzin V. V., Kutepov M. Ye. Sponsorstvo v sporte [Sponsorship in Sports], Moscow, RGAFK, 2007. (rus)

Litvinenko S. N. Mater. VII Mezhdunar. nauch. kongressa «Sovremennyy olimpiyskiy sport i sport dlya vsekh» [Mater. VII Intern. scientific. Congress "Modern Olympic sport and sport for all"], Moscow, 2003, pp. 31–33. (rus)

Mudrik V. I., Michuda Yu. P., Zavetnyy S. A.Organizatsionno-upravlencheskiye osnovy fizicheskoy kultury i sporta [Organizational and managerial foundations of physical culture and sports], Kharkiv, 2008, 408 p. (rus)

Ofіtsіyniy sayt Ministerstva molodі ta sportu Ukraіni [The official website of the Ministry of Youth and Sports of Ukraine], Access mode : dsmsu.gov.ua. (ukr)

Sportivniy komіtet Ukraіni [Sport Committee of Ukraine], Access mode : scu.org.ua. (ukr)

Tkacheva O. A. Menedzhment i marketing v sfere fizicheskoy kultury i sporta [Management and marketing in the field of physical culture and sports], Novocherkassk, 2011, 95 p. (rus)

Biscaia R., Correia A., Rosado A. Sport Sponsorship: The Relationship Between Team Loyalty, Sponsorship Awareness, Attitude Toward the Sponsor, and Purchase Intentions / Journal of Sport Management, 2013. – Access mode : naspspa.org/AcuCustom/Sitename/Documents/DocumentItem/02_Biscaia_JSM_20120133-ej.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-30

Як цитувати

Ярмолюк Олена Володимирівна (Olena Y., & Золотарьова Ганна Олександрівна (Anna Z. (2015). Аналіз спонсорської діяльності організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014». Слобожанський науково-спортивний вісник, (2(46), 214–220. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.041

Номер

Розділ

Статті