Комплексний маркетинг сфери фізичної культури і спорту в умовах європейської інтеграції регіонального центру

Автор(и)

  • (Oleksandr Popov) Попов Олександр Вікторович Харківська державна академія фізичної культури, https://orcid.org/0000-0002-9910-5587

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.016

Ключові слова:

маркетингова концепція, спортивний імідж, європейська інтеграція

Анотація

Мета: виявлення концептуальних й стратегічних положень комплексного маркетингу сфери фізичної культури і спорту в умовах європейської інтеграції регіонального центру. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел, аналіз документів законодавчого, нормативно-правового й програмного змісту, системний аналіз, опитування у вигляді анкетування. Результати: здійснено системній аналіз умов розвитку сфери фізичної культури і спорту шляхом врахування сучасних тенденцій, інтересів молоді та жителів регіонального центру. Представлено комплексну характеристику концептуальних і стратегічних положень щодо комплексного маркетингу сфери фізичної культури і спорту в умовах європейської інтеграції регіонального центру. Висновки: встановлено, що вирішення завдань щодо створення умов для розвитку сфери фізичної культури і спорту має здійснюватися з дотриманням певних принципів, та отримано підстави щодо розробки маркетингового плану формування спортивного іміджу м. Харкова.

Посилання

Bazhinova O. A. Derzhavne budіvnitstvo [State building], 2011, vol. 2, Aceess mode : kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2011-2/doc/6/08.pdf. (ukr)

Derzhavna strategіya regіonalnogo rozvitku Ukraіni na perіod do 2015 roku [National Strategy for Regional Development of Ukraine till 2015], Aceess mode : zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1001-2006-%D0%BF. (ukr)

ShkurupіyO. V., GoncharenkoV. V., Artemenko І. A. at al. Zovnіshnoyekonomіchna dіyalnіst pіdpriеmstva [Foreign trade enterprises], Kyiv, 2012, 248 p. (ukr)

Kolosok S. V. Zv’yazki z gromadskіstyu u formuvannі іmіdzhu organіv derzhavnogo upravlіnnya : avtoref. dis.… kand. derzh. upr. [Public Relations in shaping the image of government : PhD thesis], Kyiv, 2003, 20 p. (ukr)

Petrov R. A. Transpozitsiya «acquis» Yevropeyskogo Soyuza v pravovyye sistemy tretikh stran [Transposition of the «acquis» of the European Union in the legal systems of third countries], Kyiv, 2011, 384 p. (ukr)

Popov O. V. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 5 (38), p. 196–199. (ukr)

Popov O. V., Gorbenko O. V. Strategіchne upravlіnnya rozvitkom galuzі «Fіzichna kultura і sport» [Strategic management of the sector "Physical Culture and Sports"], 2014, vol. 2, p. 28–31. (ukr)

Ugoda pro asotsіatsіyu mіzh Ukraіnoyu, z odnіеі storoni, ta Еvropeyskim spіvtovaristvom z atomnoі yenergіі і іkhnіmi derzhavami-chlenami, z іnshoі storoni [he Association Agreement between Ukraine, on the one hand, and the European Atomic Energy Community and their Member States, on the other hand], Aceess mode : kmu.gov.ua/kmu/control/ru/publish/article?art_id=246581344&cat_id=223223535. (ukr)

Ugoda pro partnerstvo і spіvrobіtnitstvo mіzh Ukraіnoyu і Еvropeyskimi spіvtovaristvami ta іkh derzhavami-chlenami [Agreement on Partnership and Cooperation between Ukraine and the European Communities and their Member States], Aceess mode : zakon4.rada.gov.ua/laws/show/998_012. (ukr)

Shepel V. M. Imidzhelogiya. Kak nravitsya lyudyam [Imageology. How to please people], Moscow, 2002, 576 p. (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-30

Як цитувати

Попов Олександр Вікторович (Oleksandr P. (2015). Комплексний маркетинг сфери фізичної культури і спорту в умовах європейської інтеграції регіонального центру. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(47), 88–92. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.016

Номер

Розділ

Статті