Формування основ культури руху у дітей 3–6 років засобами художньої гімнастики

Автор(и)

  • (Olga Riabchenko) Рябченко Ольга Вікторівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, https://orcid.org/0000-0003-2868-0637

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.019

Ключові слова:

культура рухів, індивідуальний фізичний розвиток, соматотип, рухова схильність, біологічний вік

Анотація

Мета: розкрити багатогранність поняття культури як явища і як процесу, перебіг якого забезпечує збереження найбільш значущих життєздатних соціальних відносин стосовно до поняття культури рухів дітей 3–6-річного віку. Матеріал і методи: аналіз спеціальної наукової літератури, в якій викладені теоретичні та практичні аспекти побудови фізичної культури. Результати: розглянуті питання побудови фізичного виховання дітей 3–6 років з урахуванням їх індивідуального фізичного розвитку. Відзначено найбільш важливі положення в структурі фізичної культури, які не дозволяють у даний час з повною науковою обґрунтованістю вирішити дану проблему. Висновки: виділені основні положення, вирішення яких є першочерговим завданням для побудови науково обґрунтованої системи фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку.

Посилання

Azhippo A. Yu., Pugaya Ya. I., Pyatisotskaya S. S. at al. Ontologiya teorii postroyeniya kontrolya i otsenki urovnya fizicheskogo razvitiya fizicheskogo sostoyaniya [The ontology of the theory of building monitoring and evaluation of the level of physical development of physical condition], Kharkov, 2015, 192 p. (rus)

Dyupperon G. A. Teoriya fizicheskoy kultury [Theory of Physical Culture], Lviv, 1930, 321 p. (rus)

Druz V. A., Buren N. B., Pyatisotskaya S. S. at al. Teoretiko-metodologicheskiye osnovy postroyeniya sistemy massovogo kontrolya i otsenki urovnya fizicheskogo razvitiya i sostoyaniya fizicheskoy podgotovki razlichnykh grupp naseleniya [Theoretical and methodological bases of construction of system of mass control and assess the level of physical development and physical training of different population groups], 2014, 128 p. (rus)

Kaledin S. V., Dyachkov V. M. Problemy sportivnoy trenirovki [Problems of sports training], Moscow, 1961, 318 p. (rus)

Sutula V. A., Vlasov G. V. Teoriya i praktika fizicheskoy kultury [Theory and Practice of Physical Culture], 2013, vol. 5, p. 10–14. (rus)

Tikhomirov D. Ye. Psikhologiya vospriyatiya moralnykh i pravovykh norm [The psychology of perception of moral and legal norms], Kyiv, 1978, 48 p. (rus)

Frolov I. T. Filosofskiy slovar [Philosophical Dictionary], Moscow, 1987, p. 225–227. (rus)

William J. Morgan. The Philosopky of Sport: A. Historical and Conoqtual Overview and Eric Dunning (sds.) / William J. Morgan // Handbook of Sports Studies. – London: Sage, 2003. – P. 205–212.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-30

Як цитувати

Рябченко Ольга Вікторівна (Olga R. (2015). Формування основ культури руху у дітей 3–6 років засобами художньої гімнастики. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(47), 103–106. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.019

Номер

Розділ

Статті