Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на розвиток неолімпійського спорту у дитячо-юнацьких спортивних школах (на прикладі спортивного туризму)

Автор(и)

  • (Nataliiya Sereda) Середа Наталія Віталіївна Харківська державна академія фізичної культури, https://orcid.org/0000-0002-8320-3000

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.021

Ключові слова:

спортивний туризм, маркетинг, маркетингове середовище, неолімпійські види спорту

Анотація

Мета: визначити ступінь впливу чинників макро- та мікросередовища на розвиток спортивного туризму у Харківському регіоні. Матеріали і методи: у статті використовувались методи аналізу літературних джерел та документів, системний та організаційний аналізи, методи маркетингового аналізу (PEST- та SWOT- аналізи), методи математичної статистики. Дослідження проведено у 4 дитячо-юнацьких спортивних школах Харківського регіону, де культивується спортивний туризм, всього 124 респонденти. Результати: визначено ступінь залежності функціонування та розвитку спортивного туризму від маркетингового середовища. Висновки: спортивний туризм є відносно новим соціально-економічним явищем. Популяризація неолімпійських видів спорту, розробка відповідних маркетингових програм їх розвитку необхідно для залучення більшої кількості дітей та підлітків до систематичних занять фізкультурно-оздоровчою та спортивною діяльністю.

Посилання

Amstrong G., Kotler F. Vvedeniye v marketing [Introduction to marketing], Moscow, 2007, 832 p. (rus)

Grabovskiy Yu. A., Skalіy O. V., Skalіy T. V. Sportivniy turizm [Sport tourism], Ternopіl, 2009, 304 p. (rus)

Zakon Ukraіni „Pro turizm” : za stanom vіd 18.11.2003, Vіdomostі Verkhovnoі Radi Ukraіni [The Law of Ukraine "On Tourism": as from 18.11.2003, Supreme Council of Ukraine], 2003, № 13, p. 434–452. (ukr)

Zіnchenko A. A., Sereda N. V. Fіzichna kultura, sport ta zdorov’ya: materіali I Vseukraіnskoі studentskoі naukovoі Іnternet-konferentsіі (u ramkakh XIV Mіzhnarodnoі naukovo-praktichnoі konferentsіі), (Kharkіv, 10 –12 grudnya 2014 r.) [Physical education, sports and health materials I All-Ukrainian Student Scientific Internet Conference (in the XIV International scientific and practical conference)], Kharkіv, 2014, p. 34–38, Access mode : hdafk.kharkov.ua/docs/konferences/stud.konf_10_12_2014.pdf. (ukr)

Leonov Ya. V., Putyatіna G. M. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, vol. 5(43), 2014, p. 29–34, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-5.006. (ukr)

Osnovnі pokazniki rozvitku fіzichnoі kulturi і sportu za perіod 2012–2013 roki u Kharkіvskіy oblastі [Key indicators of physical culture and sports for the period 2012-2013 years in Kharkiv region], Kharkіv, 2014, 208 p. (ukr)

Putyatіna G. M., Sereda N. V. Vіsnik Chernіgіvskogo natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іm. T. G. Shevchenka. Serіya: Pedagogіchnі nauki. Fіzichne vikhovannya ta sport [Bulletin Chernihiv National Pedagogical University. Taras Shevchenko. Series: Pedagogical Sciences. Physical education and sport], vol. 2, 2013, p. 234–239. (ukr)

Sereda N. V. Fіzichna kultura, sport ta zdorov’ya: materіali XIV Mіzhnarodnoі naukovo-praktichnoі konferentsіі, (Kharkіv, 10 –12 grudnya 2014 r.) [Physical education, sports and health materials XIV International Scientific Conference], Kharkіv, 2014, p. 257–259, Rezhim dostupu : hdafk.kharkov.ua/docs/konferences/konf_10_12_2014.pdf. (ukr)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-30

Як цитувати

Середа Наталія Віталіївна (Nataliiya S. (2015). Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на розвиток неолімпійського спорту у дитячо-юнацьких спортивних школах (на прикладі спортивного туризму). Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(47), 111–114. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.021

Номер

Розділ

Статті