Стан фізичного розвитку підлітків з 11 до 12 років основної медичної групи протягом навчального року
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.022Ключові слова:
основна медична група, антропометричні показники, типи поставАнотація
Мета: визначення вікових змін антропометричних показників у дівчат та хлопців з 11 до 12 років основної медичної групи. Матеріал і методи: проведено педагогічне дослідження (соматометрія і соматоскопія) підлітків з 11 до 12 років (дівчат – 79; хлопців – 91) основної медичної групи Харківських загальноосвітніх шкіл. Результати: встановлено особливості фізичного розвитку підлітків з 11 до 12 років основної медичної групи на початку та наприкінці навчального року. Визначено відсоток підлітків з основним типом, плоскою та плоско-вгнутою, круглою та сутулуватою спиною. Висновки: визначено морфологічні показники підлітків з 11 до 12 років основної медичної групи. Виявлено вікові зміни типів постав у дівчат та хлопців основної медичної групи за навчальний рік.
Посилання
Bulich E. G. Fizicheskaya kultura i zdorovye [Physical education and health], Moscow, 1991, 64 p. (rus)
Bykov Ye. V., Isayev A. P., Kharitonova V. I. Fizicheskaya kultura: vospitaniye, obrazovaniye, trenirovka [Physical culture: education, education, training], 2000, vol. 3, p. 46–49. (rus)
Glazirіn І. D. Osnovi diferentsіyovanogo fіzichnogo vikhovannya [Basics differentiated physical education], Cherkasi, 2003, 352 p. (ukr)
Tikhvinskiy S. B., Khrushchev S. V. Detskaya sportivnaya meditsina [Children's Sports Medicine], Moscow, 1991, 560 p. (rus)
Dolzhenkov A. V. Zdorovye vashego pozvonochnika [The health of your spine], Moscow, 2008, 208 p. (rus)
Kvashnina L. V. Mistetstvo lіkuvannya [Art of treatment], 2006, vol. 12, p. 74–76. (rus)
Kolychev V. A. Fizicheskaya kultura i sotsialnoye zdorovye
naseleniya [Physical culture and social health], Moscow, 1998, 112 p. (rus)
Krutsevich T. Yu., Vorobyov M. І., Bezverkhnya G. V. Kontrol u fіzichnomu vikhovannі dіtey, pіdlіtkіv ta molodі [Control of physical education of children, adolescents and young people], Kyiv, 2011, 224 p. (ukr)
Krutsevich T. Yu. Metody issledovaniya individualnogo zdorovya detey i podrostkov v protsesse fizicheskogo vospitaniya [Research Methods of individual health of children and adolescents in physical education], Kiyev, 1999, 232 p. (rus)
Krutsevich T. Yu. Teoriya i metodika fizicheskogo vospitaniya: uchebnik dlya vysshikh uchebnykh zavedeniy fizicheskogo vospitaniya i sporta [Theory and methods of physical education], Kyiv, 2003, 423 p. (rus)
Neposredstvennoye obsledovaniye rebenka [The direct examination of the child], Saint Petersburg, 2007, 384 p. (rus)
Shiyan B. M. Teorіya fіzichnogo vikhovannya shkolyarіv [The theory of physical education students], Ternopil, 2002, 252 p. (ukr)
Friedman L. S. Social-environmental factors associated with elevated body mass index in a Ukrainian cohort of children / L. S. Friedman, E. M. Lukyanova, A. Serdiuk et al. // Int. J. Pediatr. Obes. – 2009. – Vol. 4 (2). – P. 81–90.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Ganna Tamozhanskaya) Таможанська Ганна Валеріївна

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
До уваги авторів!