Маркетингова комунікація організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014»

Автор(и)

  • (Olena Yarmolyuk) Ярмолюк Олена Володимирівна Національний університет фізичного виховання і спорту України, https://orcid.org/0000-0002-1786-4759
  • (Anna Zolotaryova) Золотарьова Ганна Олександрівна Національний університет фізичного виховання і спорту України,

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.025

Ключові слова:

маркетингові комунікації, організаційний комітет змагань з легкої атлетики, мас-медіа

Анотація

Мета: вивчення досвіду застосування маркетингових комунікацій у галузі фізичної культури та спорту та удосконалення комерційної діяльності фізкультурно-спортивних організацій під час планування та проведення масових спортивних заходів. Матеріал і методи: основні форми та методи спонсорської діяльності Організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014» визначались за допомогою системного аналізу, SWOT-аналізу та соціологічного опитування (було проанкетовано 12 фахівців з Оргкомітету змагань «Київський марафон – 2014», а також 95 глядачів змагань «Київський марафон – 2014»). Результати: у ході рекламної кампанії були активно використані наступні канали комунікації: зовнішні рекламні носії, реклама в метрополітені (лайтбокси, відеотрансляції), відеореклама на моніторах (у мережі ресторанів та супермаркетів), реклама на радіо, реклама в друкованих ЗМІ, рекламна кампанія в мережі Інтернет, друкарська продукція, реклама в мережі фітнес-клубів «Sport Life». Висновки: результати досліджень дозволять фахівцям найбільш ефективно застосовувати основні форми маркетингових комунікацій у галузі фізичної культури та спорту, а також впроваджувати сучасні механізми взаємодії між представниками мас-медіа та спортивних організацій.

Посилання

Vidy reklamy. Teoriya i praktika reklamnoy deyatelnosti [Types of advertising. Theory and practice of advertising], Access mode : adindustry.ru/doc/1123. (rus)

Volkova L. Prodvizheniye tovara i stimulirovaniye sbyta [Sales promotion and sales promotion], Access mode : m-arket.narod.ru/Promo/S_Promo.html]. (rus)

Galkin V. V. Sportivnyy biznes dlya menedzherov. Uchebnoye posobiye [Sports business managers], 2013, 182 p. (rus)

Zakon Ukraini «Pro reklamu», Golos Ukrainy [The Law of Ukraine "About advertising" Voice of Ukrainy], Kyiv, 2003, vol. 176 vid 19.09.2003. (rus)

Katlip M. Skott, Senter Kh. Allen, Brum M. Glen. Pablik rileyshenz. Teoriya i praktika [Public rileyshenz. Theory and practice], Moscow, 2003, 624 p. (rus)

Melentyeva N. I.Marketingovyye kommunikatsii [Marketing Communications], Saint Petersburg, 2011, 72 p. (rus)

Pocheptsov G. G. Teoriya kommunikatsii [Communication Theory], Moscow; Kyiv, 2001, 656 p. (rus)

Sinyayeva I. M., Zemlyak S. V., Sinyayev V. V., Dashkov L. P. Marketingovyye kommunikatsii [Marketing Communications], Moscow, 2005, 304 p. (rus)

Skott D. M. Novyye pravila marketinga i PR. Kak ispolzovat sotsialnyye seti, blogi, podkasty i virusnyy marketing dlya neposredstvennogo kontakta s pokupatelem [The new rules of marketing and PR. How to use social networks, blogs, podcasts, and viral marketing for direct contact with the buyer], Moscow, 2011, p. 352. (rus)

Stepanova O. N. Marketing i marketingovyye kommunikatsii v deyatelnosti fizkulturno-sportivnykh organizatsiy [Marketing and marketing communications activities in sports and sports organizations], Access mode : m-arket.narod.ru/Promo/S_Promo.html], Moscow, 2012, 224 p. (rus)

Tsarenko Ye. S. Rossiyskoye predprinimatelstvo [Russian Entrepreneurship], 2012, vol. 18 (240), p. 82–88, Access mode : creativeconomy.ru/articles/25081/. (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-30

Як цитувати

Ярмолюк Олена Володимирівна (Olena Y., & Золотарьова Ганна Олександрівна (Anna Z. (2015). Маркетингова комунікація організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014». Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(47), 129–139. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.025

Номер

Розділ

Статті