Маркетингова комунікація організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014»
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.025Ключові слова:
маркетингові комунікації, організаційний комітет змагань з легкої атлетики, мас-медіаАнотація
Мета: вивчення досвіду застосування маркетингових комунікацій у галузі фізичної культури та спорту та удосконалення комерційної діяльності фізкультурно-спортивних організацій під час планування та проведення масових спортивних заходів. Матеріал і методи: основні форми та методи спонсорської діяльності Організаційного комітету змагань «Київський марафон – 2014» визначались за допомогою системного аналізу, SWOT-аналізу та соціологічного опитування (було проанкетовано 12 фахівців з Оргкомітету змагань «Київський марафон – 2014», а також 95 глядачів змагань «Київський марафон – 2014»). Результати: у ході рекламної кампанії були активно використані наступні канали комунікації: зовнішні рекламні носії, реклама в метрополітені (лайтбокси, відеотрансляції), відеореклама на моніторах (у мережі ресторанів та супермаркетів), реклама на радіо, реклама в друкованих ЗМІ, рекламна кампанія в мережі Інтернет, друкарська продукція, реклама в мережі фітнес-клубів «Sport Life». Висновки: результати досліджень дозволять фахівцям найбільш ефективно застосовувати основні форми маркетингових комунікацій у галузі фізичної культури та спорту, а також впроваджувати сучасні механізми взаємодії між представниками мас-медіа та спортивних організацій.
Посилання
Vidy reklamy. Teoriya i praktika reklamnoy deyatelnosti [Types of advertising. Theory and practice of advertising], Access mode : adindustry.ru/doc/1123. (rus)
Volkova L. Prodvizheniye tovara i stimulirovaniye sbyta [Sales promotion and sales promotion], Access mode : m-arket.narod.ru/Promo/S_Promo.html]. (rus)
Galkin V. V. Sportivnyy biznes dlya menedzherov. Uchebnoye posobiye [Sports business managers], 2013, 182 p. (rus)
Zakon Ukraini «Pro reklamu», Golos Ukrainy [The Law of Ukraine "About advertising" Voice of Ukrainy], Kyiv, 2003, vol. 176 vid 19.09.2003. (rus)
Katlip M. Skott, Senter Kh. Allen, Brum M. Glen. Pablik rileyshenz. Teoriya i praktika [Public rileyshenz. Theory and practice], Moscow, 2003, 624 p. (rus)
Melentyeva N. I.Marketingovyye kommunikatsii [Marketing Communications], Saint Petersburg, 2011, 72 p. (rus)
Pocheptsov G. G. Teoriya kommunikatsii [Communication Theory], Moscow; Kyiv, 2001, 656 p. (rus)
Sinyayeva I. M., Zemlyak S. V., Sinyayev V. V., Dashkov L. P. Marketingovyye kommunikatsii [Marketing Communications], Moscow, 2005, 304 p. (rus)
Skott D. M. Novyye pravila marketinga i PR. Kak ispolzovat sotsialnyye seti, blogi, podkasty i virusnyy marketing dlya neposredstvennogo kontakta s pokupatelem [The new rules of marketing and PR. How to use social networks, blogs, podcasts, and viral marketing for direct contact with the buyer], Moscow, 2011, p. 352. (rus)
Stepanova O. N. Marketing i marketingovyye kommunikatsii v deyatelnosti fizkulturno-sportivnykh organizatsiy [Marketing and marketing communications activities in sports and sports organizations], Access mode : m-arket.narod.ru/Promo/S_Promo.html], Moscow, 2012, 224 p. (rus)
Tsarenko Ye. S. Rossiyskoye predprinimatelstvo [Russian Entrepreneurship], 2012, vol. 18 (240), p. 82–88, Access mode : creativeconomy.ru/articles/25081/. (rus)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Olena Yarmolyuk) Ярмолюк Олена Володимирівна, (Anna Zolotaryova) Золотарьова Ганна Олександрівна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.