Вплив порушень зору на окремі показники функціонального стану сенсорних систем школярів середніх класів

Автор(и)

  • (Lydmyla Shesterova) Шестерова Людмила Єгорівна Харківська державна академія фізичної культури, Україна https://orcid.org/0000-0001-8777-6386

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-4.018

Ключові слова:

функціональний стан сенсорних систем, школярі середніх класів, вади зору

Анотація

Мета: визначити та порівняти окремі показники функціонального стану сенсорних систем у школярів середніх класів з вадами зору та їх однолітків, що нормально бачать. Матеріали і методи: у дослідженні взяли участь школярі середніх класів з вадами зору та учні середніх класів, що нормально бачать. У ході дослідження застосовувалися такі методи: аналіз та узагальнення літературних джерел, периметрія, визначення гостроти зору за допомогою спеціальної таблиці, акуметрія, екстезіометрія, визначення стійкості вестибулярного апарату до обертальних навантажень, методи математичної статистики. Результати: проведено аналіз окремих показників функціонального стану зорового, слухового, вестибулярного і тактильного аналізаторів школярів з вадами зору та без них. Висновки: доведено, що досліджувані показники функціонального стану сенсорних систем школярів середніх класів з вадами зору кращі, ніж у їх однолітків, що нормально бачать

Посилання

Akhmadeev R. R., Girfatullina R. R., Egorova N. N. Teoriya i praktika fizicheskoy kul'tury [Theory and Practice of Physical Culture], 2010, vol. 2, pp. 7–10. (rus)

Bondarenko S., Korobova O. Naukovі zapiski. Serіya: Pedagogіka [Scientific notes. Series: Pedagogy], 2007, vol. 3, p. 80–83. (ukr)

Ermolaev Yu. A. Vozrastnaya fiziologiya [Age physiology], Moscow, 2001, 444 p. (rus)

Kuz'menko І. O., Shesterova L. Е. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2009, vol. 4, p. 91–94. (ukr)

Mayеr V. І. Teorіya ta metodika fіzichnogo vikhovannya [Theory and methods of physical education], 2002, vol. 3, p. 39–46. (ukr)

Zotov A. I., Litvak A. G. Osobennosti poznavatel'noy deyatel'nosti slepykh i slabovidyashchikh shkol'nikov [Cognitive Function school blind and visually impaired], Lviv, 1974, 210 p. (rus)

Plaksina L. I. Razvitie zritel'nogo vospriyatiya u detey s narusheniyami zreniya [Development of visual perception in children with visual impairments], Moscow, 1985, 118 p. (rus)

Sermeev B. V. Fizicheskoe vospitanie slabovidyashchikh detey [Physical education of visually impaired children], Moscow, 1983, 96 p. (rus)

Glebovskiy V. D.Fiziologiya ploda i detey [The physiology of the fetus and children], Moscow, 1988, 224 p. (rus)

Shesterova L. Е. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3, p. 72–75. (ukr)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-31

Як цитувати

Шестерова Людмила Єгорівна (Lydmyla S. (2015). Вплив порушень зору на окремі показники функціонального стану сенсорних систем школярів середніх класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(48), 96–99. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-4.018

Номер

Розділ

Статті