Особливості формування навчально-тренувальних груп у дитячо-юнацьких спортивних школах в умовах сучасності
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.011Ключові слова:
навчально-тренувальні групи, початкова підготовка, системний підхід, структурно-логічна модельАнотація
Мета: виявити фактори, що впливають на ефективність функціонування ДЮСШ на етапі початкової та попередньої базової підготовки. Матеріал і методи: аналіз літературної бази, педагогічні методи дослідження, методи математичної статистики, анкетне опитування. Результати: відображено розуміння факторів, що впливають на процес навчання в ДЮСШ. Автором обґрунтовано тривимірне розуміння різнорідних умов і факторів, що визначають функціональні можливості ДЮСШ з урахуванням мотивації учнів, сфери використання навичок і ряду інших факторів, що не враховуються педагогічною наукою. Висновки: встановлено, що на відбір контингенту ДЮСШ впливають різнобічні фактори, багато з яких пов'язані зі станом МТБ та інфраструктури самої школи, регіону та країни в ціломуПосилання
Arkhanogorodskiy Z. S., Vostroknutov L. D., Yeremenko V. V., Dzhim V. Yu. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2010, vol.3, p. 159–161. (rus)
Balsevich V. K. Teoriya i praktika fiz.kultury [Theory and practice phys.culture], 2001, vol.12, p. 18–19. (rus)
Volkov L. V. Teoriya i metodika detskogo i yunosheskogo sporta [Theory and methods of child and youth sports], Kiyev, 2002, 293 p. (ukr)
Goncharenko M. S. Nauchnyye osnovy sovremennogo mirovozzreniya [The scientific foundations of the modern world. Valeological dimension], Kharkiv, 2012, 256 p. (rus)
Gurman L. D. Teorіya і metodika dityachogo і yunatskogo sportu [Theory and methods of children's and youth sport], Kam’yanets-Podіlskiy, 2008, 368 p. (rus)
Kaverin S. B. Motivatsiya truda [Labor motivation], Moskva, 1998, 224 p. (rus)
Kapko І. O., Bazaеv S. G., Oleshko V. G. Pauyerlіfting: navchalnogo programa dlya dityacho-yunatskikh sportivnikh shkіl [Powerlifting: educational program for youth sports schools], 2013, 96 p. (ukr)
Lizogub V. S., Pustovalov V. O., Zganyayko G. V. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2010, vol.1, p. 134–137. (ukr)
Maslou A. G. Motivatsiya i lichnost [Motivation and personality], SPb., 1999, 478 p. (rus)
Matveyev L. P. Teoriya i praktika fizicheskoy kultury [Theory and Practice of Physical Culture], 2000, vol.1, p. 28–37. (rus)
Ofіtsіyniy veb-sayt Mіnіsterstva molodі ta sportu Ukraіni. Dityacho-yunatskі sportivnі shkoli [The official website of the Ministry of Youth and Sports of Ukraine. Youth sports school], Access mode : http://www.dsmsu.gov.ua. (ukr)
Platonov V. N. Periodizatsiya sportivnoy trenirovki [The periodization of athletic training], Kyiv, 2013, 624 p. (rus)
Postanova Kabіnetu Mіnіstrіv Ukraіni, vol.993 vіd 05.11.2008 r. «Polozhennya pro dityacho-yunatsku sportivnu shkolu» [Cabinet of Ministers of Ukraine, № 993 dated 05.11.2008 g. "The situation of children and youth sports school"], 2008, 16 p. (rus)
Prikhodko I. I. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2009, vol.3, 376 p. (rus)
Prikhodko І. І. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2010, vol.3, p. 134–138. (ukr)
Putyatіna G. M., Sereda N. V. Moloda sportivna nauka Ukraіni [Young sports science Ukraine], Lvіv, 2013, Vip. 17, T. 4, p. 139–144. (ukr)
Putyatіna G. Moloda sportivna nauka Ukraini [Young sports science Ukraine] Lvіv, 2005, Vip. 9, T. 3, p. 323–326. (ukr)
Sereda N. V. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], Kharkіv, 2013, vol. 4, p. 60–64. (ukr)
Stetsenko A. І. Pauyerlіfting. Teorіya і metodika vikladannya [Powerlifting. Theory and Methods of Teaching], Cherkasi, 2008, 460 p. (ukr)
Fairclough S. “Physical education makes you fit and healthy”. Physical education’s contribution to young people’s physical activity levels / S. Fairclough, G. Stratton. – Health Educ Res, 2005. – P. 14–23.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Artem Zhytnitskyi Житницький Артем Олексійович
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.