Мотивація учнів 7–8-х класів до занять гімнастикою

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.019

Ключові слова:

підлітки, гімнастика, мотивація, фізична культура

Анотація

Мета: виявити мотиви й інтереси учнів 7–8-х класів до занять гімнастикою. Матеріал і методи: проводилося анкетування учнів 7–8-х класів у школах з різними можливостями культивування модуля гімнастики. Питання анкети розкривали ставлення учнів до уроків фізичної культури та модулю «гімнастика». Блоки анкет відповідали факторам, що впливають на формування фізичної культури особистості. Результати: анкетування виявило вплив модуля гімнастики на ставлення учнів до гімнастичних вправ. Висновки: 31% учнів не усвідомлюють важливості рухової активності для зміцнення свого здоров'я. На негативне ставлення до гімнастики впливає відсутність уроків гімнастики в школі: 14% в школі, де проводяться уроки гімнастики і 52% в школі, де такі уроки відсутні (P<0,01); подобається виконувати вправи на гімнастичних снарядах 23%, не подобатися – 8% (P<0,05). 40% підлітків займаються вуличними видами гімнастики

Посилання

Bezverkhnya G. V. Motivatsіya do zanyat fіzichnoyu kulturoyu і sportom shkolyarіv 5-11-kh klasіv : avtoref. dis.z fіz.vikh. і sportu [Motivation for physical education and sport students 5-11 grades : PhD thesis], Lvіv, 2004, 23 p. (ukr)

Ilin Ye. P. Motivatsiya i motivy [Motivation and motives], SPb., 2000, 512 p. (rus)

Krutsevich T., Іshchenko O., Іmas T. Sport. Vіsn. Pridnіprovya [Sports Bulletin Dnieper], 2014, vol. 2, p. 68–72. (ukr)

Lisyak V. M. Formuvannya іnteresu do zanyat fіzichnoyu kulturoyu ta sportom u shkolyarіv 6–11 klasіv : dis. ... kand. nauk z fіz. vikh. ta sportu [Formation of interest to physical training and sport in grade 6-11 students], Kharkiv, 2006, 211 p. (ukr)

Natsionalnaya doktrina razvitiya obrazovaniya: Utverzhdeno Ukazom Prezidenta Ukrainy ot 17.04.2002 g. vol. 347/2002 [National Doctrine of Education Development: Approved by Presidential Decree of 17.04.2002 № 347/2002], Access mode : zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002. (rus)

Paniotto V. I., Maksimenko V. S. Kolichestvennyye metody v sotsiologicheskikh issledovaniyakh [Qualitative methods in sociological research], Kiyev, 2003, 191 p. (ukr)

Pro strukturu 2015/2016 navchalnogo roku ta navchalnі plani zagalnoosvіtnіkh navchalnikh zakladіv [On the structure of the academic year 2015/2016 and curricula of secondary schools], 2015 r. (ukr)

Krutsevich T. Yu. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya [Theory and methods of physical education], Kyiv, 2008, T. 2, 368 p. (ukr)

Krutsevich T. Yu. Fіzichna kultura. Navchalna programa dlya zagalnoosvіtnіkh navchalnikh zakladіv 5–9 klasi [Physical Education. The curriculum for secondary schools Grades 5-9], Kyiv, 2012, 294 p. (ukr)

Dyatlenko S. M. Fіzichna kultura v shkolі: 5–11 klasi: metodichniy [Physical education in school: grades 5–11] Kyiv, 2011, 368 p. (ukr)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-31

Як цитувати

Муллагільдіна Алла Ядікарівна (Alla M., Красова Інна Вікторівна (Inna K., & Марченков Михайло Костянтинович (Mikhailo M. (2015). Мотивація учнів 7–8-х класів до занять гімнастикою. Слобожанський науково-спортивний вісник, (6(50), 104–110. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.019

Номер

Розділ

Статті