Мотивація учнів 7–8-х класів до занять гімнастикою
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.019Ключові слова:
підлітки, гімнастика, мотивація, фізична культураАнотація
Мета: виявити мотиви й інтереси учнів 7–8-х класів до занять гімнастикою. Матеріал і методи: проводилося анкетування учнів 7–8-х класів у школах з різними можливостями культивування модуля гімнастики. Питання анкети розкривали ставлення учнів до уроків фізичної культури та модулю «гімнастика». Блоки анкет відповідали факторам, що впливають на формування фізичної культури особистості. Результати: анкетування виявило вплив модуля гімнастики на ставлення учнів до гімнастичних вправ. Висновки: 31% учнів не усвідомлюють важливості рухової активності для зміцнення свого здоров'я. На негативне ставлення до гімнастики впливає відсутність уроків гімнастики в школі: 14% в школі, де проводяться уроки гімнастики і 52% в школі, де такі уроки відсутні (P<0,01); подобається виконувати вправи на гімнастичних снарядах 23%, не подобатися – 8% (P<0,05). 40% підлітків займаються вуличними видами гімнастикиПосилання
Bezverkhnya G. V. Motivatsіya do zanyat fіzichnoyu kulturoyu і sportom shkolyarіv 5-11-kh klasіv : avtoref. dis.z fіz.vikh. і sportu [Motivation for physical education and sport students 5-11 grades : PhD thesis], Lvіv, 2004, 23 p. (ukr)
Ilin Ye. P. Motivatsiya i motivy [Motivation and motives], SPb., 2000, 512 p. (rus)
Krutsevich T., Іshchenko O., Іmas T. Sport. Vіsn. Pridnіprovya [Sports Bulletin Dnieper], 2014, vol. 2, p. 68–72. (ukr)
Lisyak V. M. Formuvannya іnteresu do zanyat fіzichnoyu kulturoyu ta sportom u shkolyarіv 6–11 klasіv : dis. ... kand. nauk z fіz. vikh. ta sportu [Formation of interest to physical training and sport in grade 6-11 students], Kharkiv, 2006, 211 p. (ukr)
Natsionalnaya doktrina razvitiya obrazovaniya: Utverzhdeno Ukazom Prezidenta Ukrainy ot 17.04.2002 g. vol. 347/2002 [National Doctrine of Education Development: Approved by Presidential Decree of 17.04.2002 № 347/2002], Access mode : zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002. (rus)
Paniotto V. I., Maksimenko V. S. Kolichestvennyye metody v sotsiologicheskikh issledovaniyakh [Qualitative methods in sociological research], Kiyev, 2003, 191 p. (ukr)
Pro strukturu 2015/2016 navchalnogo roku ta navchalnі plani zagalnoosvіtnіkh navchalnikh zakladіv [On the structure of the academic year 2015/2016 and curricula of secondary schools], 2015 r. (ukr)
Krutsevich T. Yu. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya [Theory and methods of physical education], Kyiv, 2008, T. 2, 368 p. (ukr)
Krutsevich T. Yu. Fіzichna kultura. Navchalna programa dlya zagalnoosvіtnіkh navchalnikh zakladіv 5–9 klasi [Physical Education. The curriculum for secondary schools Grades 5-9], Kyiv, 2012, 294 p. (ukr)
Dyatlenko S. M. Fіzichna kultura v shkolі: 5–11 klasi: metodichniy [Physical education in school: grades 5–11] Kyiv, 2011, 368 p. (ukr)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Alla Mullagіldіna) Муллагільдіна Алла Ядікарівна, (Inna Krasova) Красова Інна Вікторівна, (Mikhailo Marchenkov) Марченков Михайло Костянтинович
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.