Формування культури рухової діяльності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.031

Ключові слова:

культура рухів, культура рухової діяльності, учні, початкова та основна школа

Анотація

Мета: обґрунтувати взаємозв’язок і наступність процесу формування культури рухової діяльності в учнів початкової та основної школи та визначити роль у ньому засобів основної гімнастики. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури з проблеми використання засобів основної гімнастики у процесі формування культури рухової діяльності в учнів початкової та основної школи. Результати: дослідження показало, що поняття «культура рухів» використовується тільки в початковій школі і є першим етапом формування культури рухової діяльності школярів. В основній школі завдання щодо формування в учнів культури рухової діяльності програмою не передбачені. Тобто навчальний матеріал для учнів п’ятих-дев’ятих класів фактично не супроводжується продовженням формування в них культури рухової діяльності. Висновки: використання засобів основної гімнастики у процесі формування культури рухової діяльності в учнів основної школи є продовження сформованої в початковій школі «школи рухів»

Посилання

Galaydyuk M., Krasnobayeva T. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya і sportu [Theory and Methodology of Physical Education and Sport], 2012, vol.3, p. 123–126. (ukr)

Golovchenko O. І. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2012, vol.3, p. 148–152. (ukr)

Deyneko A. Kh. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], 2015, vol.8, p. 24–32. (ukr)

Deyneko A.Kh. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], 2015, vol.1, p. 24–28. (ukr)

Derzhavniy standart bazovoі і povnoі serednoі osvіti : postanova Kabіnetu Mіnіstrіv Ukraіni vіd 23.11.2011 r. № 1392 // Zbіrnik uryad. aktіv Ukr, 2011 [State Standard for basic and secondary education: Cabinet of Ministers of Ukraine of 23.11.2011 p. № 1392 // Collection of government Acts Ukr.]. (ukr)

Derzhavniy standart pochatkovoі zagalnoі osvіti : postanova Kabіnetu Mіnіstrіv Ukraіni vіd 20.04.2011 r. № 462 // Ofіtsіyniy vіsnik Ukraіni, 2011 [State standard of primary education, the Cabinet of Ministers of Ukraine of 20.04.2011 p. № 462 // Official Journal of the Ukraine]. (ukr)

Sutula V. A. Dukhovnіst osobistostі: metodologіya, teorіya і praktika [Spirituality: Methodology, Theory and Practice], Lugansk, 2011, vol.4 (45), pp. 192–198. (rus)

Krutsevich T. Yu. Fіzichna kultura v shkolі : navch. progr. dlya 1–4, 5–9 klasіv zagalnoosvіtnіkh navchalnikh zakladіv [Physical education in schools: teach. App. for 1-4, 5-9 grades of secondary schools], Kyiv, 2013, 352 p. (ukr)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-31

Як цитувати

Сутула Василь Опанасович (Vasil’ S., Дейнеко Альфія Хамзіївна (Alfiya D., & Вишня Олена Володимирівна (Olena V. (2015). Формування культури рухової діяльності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (6(50), 170–173. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.031

Номер

Розділ

Статті