Формування культури рухової діяльності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.031Ключові слова:
культура рухів, культура рухової діяльності, учні, початкова та основна школаАнотація
Мета: обґрунтувати взаємозв’язок і наступність процесу формування культури рухової діяльності в учнів початкової та основної школи та визначити роль у ньому засобів основної гімнастики. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури з проблеми використання засобів основної гімнастики у процесі формування культури рухової діяльності в учнів початкової та основної школи. Результати: дослідження показало, що поняття «культура рухів» використовується тільки в початковій школі і є першим етапом формування культури рухової діяльності школярів. В основній школі завдання щодо формування в учнів культури рухової діяльності програмою не передбачені. Тобто навчальний матеріал для учнів п’ятих-дев’ятих класів фактично не супроводжується продовженням формування в них культури рухової діяльності. Висновки: використання засобів основної гімнастики у процесі формування культури рухової діяльності в учнів основної школи є продовження сформованої в початковій школі «школи рухів»Посилання
Galaydyuk M., Krasnobayeva T. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya і sportu [Theory and Methodology of Physical Education and Sport], 2012, vol.3, p. 123–126. (ukr)
Golovchenko O. І. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2012, vol.3, p. 148–152. (ukr)
Deyneko A. Kh. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], 2015, vol.8, p. 24–32. (ukr)
Deyneko A.Kh. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], 2015, vol.1, p. 24–28. (ukr)
Derzhavniy standart bazovoі і povnoі serednoі osvіti : postanova Kabіnetu Mіnіstrіv Ukraіni vіd 23.11.2011 r. № 1392 // Zbіrnik uryad. aktіv Ukr, 2011 [State Standard for basic and secondary education: Cabinet of Ministers of Ukraine of 23.11.2011 p. № 1392 // Collection of government Acts Ukr.]. (ukr)
Derzhavniy standart pochatkovoі zagalnoі osvіti : postanova Kabіnetu Mіnіstrіv Ukraіni vіd 20.04.2011 r. № 462 // Ofіtsіyniy vіsnik Ukraіni, 2011 [State standard of primary education, the Cabinet of Ministers of Ukraine of 20.04.2011 p. № 462 // Official Journal of the Ukraine]. (ukr)
Sutula V. A. Dukhovnіst osobistostі: metodologіya, teorіya і praktika [Spirituality: Methodology, Theory and Practice], Lugansk, 2011, vol.4 (45), pp. 192–198. (rus)
Krutsevich T. Yu. Fіzichna kultura v shkolі : navch. progr. dlya 1–4, 5–9 klasіv zagalnoosvіtnіkh navchalnikh zakladіv [Physical education in schools: teach. App. for 1-4, 5-9 grades of secondary schools], Kyiv, 2013, 352 p. (ukr)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Vasil’ Sutula) Сутула Василь Опанасович, (Alfiya Deyneko) Дейнеко Альфія Хамзіївна, (Olena Vyshnya) Вишня Олена Володимирівна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.