Духовні та оздоровчі ефекти загартовування юних спортсменів силами природи за системою Порфирія Іванова (із 25-річного досвіду автора)
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-6.034Ключові слова:
загартовування, система П. К. Іванова, духовність, здоров’я, юні спортсмениАнотація
Мета: на засадах теоретичного та емпіричного матеріалів обґрунтувати доцільність використання оздоровчої системи Порфирія Іванова для вирішення питання валеологічного ставлення юних спортсменів до свого здоров’я. Матеріал і методи: у статті розглянуто матеріали багаторічного дослідження, що проводилось серед юних спортсменів 13–16 років Броварського вищого училища фізичної культури. Результати: дослідження показали, що у тих спортсменів, які займаються за системою Порфирія Іванова, відмічаються позитивні зрушення в динаміці змін показників фізичного та психоемоційного станів організму, а також не було зареєстровано жодного випадку застудного захворювання. Проаналізовано основні положення системи П. К. Іванова з позиції валеологічних знань. Висновки: доведено, що оздоровча система П. К. Іванова може бути однією із альтернативних програм з формування здорового способу життя учнівської молодіПосилання
Arefеv V. G. Osnovi teorіі ta metodiki fіzichnogo vikhovannya [Basic theory and methodology of physical education], Kam’yanets-Podіlskiy, 2011, 368 p. (ukr)
Vinogradov V. Ye. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], Kharkіv, 2012, vol. 4, p. 21–24. (rus)
Korol S. A. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], Kharkіv, 2014, vol. 11, p. 23–28. (ukr)
Podrigalo L. V., Danilenko G. N. Donozologicheskiye sostoyaniya u detey, podrostkov i molodezhi: diagnostika, prognoz i gigiyenicheskaya korrektsiya [Prenosological condition in children, adolescents and young adults: diagnosis, prognosis and hygienic correction], Kyiv, 2014, 200 p. (rus)
Yermakov S. S., Apanasenko G. L., Bondarenko T. V., Prasol S. D. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], Kharkіv, 2010, vol. 11, p. 31–33. (rus)
Khoroshukha M. F. Vіsnik Chernіgіvskogo derzhavnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі T. G. Shevchenka. Serіya : Pedagogіchnі nauki. Fіzichne vikhovannya ta sport [Journal of Chernihiv State Pedagogical University named after Taras Shevchenko. Series: Pedagogical Sciences. Physical education and sport], Chernіgіv, 2010, Vip. 81, p. 473–477. (ukr)
Khoroshukha M. F. Vіsnik Chernіgіvskogo derzhavnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі T. G. Shevchenka. Serіya : Pedagogіchnі nauki. Fіzichne vikhovannya ta sport [Journal of Chernihiv State Pedagogical University named after Taras Shevchenko. Series: Pedagogical Sciences. Physical education and sport], Chernіgіv, 2011, Vip. 86. T. 2, p. 264–267. (ukr)
Khoroshukha M. F. Naukoviy chasopis Natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі M. P. Dragomanova. Serіya vol. 15. “Naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoі kulturi (fіzichna kultura і sport)” [Science magazine National Pedagogical University MPDragomanov. Series № 15. "Scientific-pedagogical problems of physical culture (physical culture and sport)"], Kyiv, 2012, Vip. 16, p. 76–83. (ukr)
Khoroshukha M. F. Naukoviy chasopis Natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі M. P. Dragomanova. Serіya vol. 15. “Naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoі kulturi (fіzichna kultura і sport)” [Science magazine National Pedagogical University MPDragomanov. Series № 15. "Scientific-pedagogical problems of physical culture (physical culture and sport)"], Kyiv, 2012, Vip. 17, p. 126–132. (ukr)
Shmalеy S. V., Shcherbina T. І. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports], Kharkіv, 2014, vol. 3, p. 85–89. (ukr)
Shpak V. M. Pedagogіchnі nauki : teorіya, іstorіya, іnnovatsіynі tekhnologіі [Teaching science: theory, history, innovation technologies], Sumi 2010, vol. 1 (3), p. 280–289. (ukr)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Mykhailo Khoroshukha) Хорошуха Михайло Федорович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.