Удосконалення змагальної програми жіночої пари з акробатики засобами хореографії на етапі спеціалізованої базової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2016-2.009Ключові слова:
змагальна програма, жіночі пари, хореографія, акробатикаАнотація
Мета: експериментально обґрунтувати методику удосконалення змагальної програми жіночої пари з акробатики засобами хореографії на етапі спеціалізованої базової підготовки.
Матеріал і методи: використовувалися наступні методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; методи математичної статистики. Проаналізовано 10 змагальних програм жіночих пар з акробатики до та після педагогічного експерименту.
Результати: на основі оцінної шкали критеріїв виконання змагальної програми жіночої пари з акробатики (Правила ФІЖ, 2013–2016 рр.) отримані оцінні результати техніки виконання змагальної програми окремо кожної жіночої пари. Визначено динаміку рівня змагальної програми окремо кожної жіночої пари.
Висновки: встановлено, що додаткові засоби хореографії суттєво впливають на рівень змагальної програми жіночої пари з акробатики на етапі спеціалізованої базової підготовки.
Посилання
Kyzim, P. N. & Batieieva, N. P. 2013, [Improving the technical preparation of the qualified sportsmen in acrobatic rock and roll] Slobozhanskii naukovo-sportyvnyi vіsnyk [Slobozhanskyi science and sport bulletin]. Kharkіv: KSAPC, Vol. 36 No 3, p. 58–62. (in Russ.)
Boloban, V. N. 2009, [Elements of the theory and practice of sports orientation, selection and acquisition groups in sports acrobatics] Pedagogika, psikhologiya i medikobiologicheskiye problemy fizicheskogo vospitaniya i sporta [Pedagogy, psychology and biomedical problems of physical education and sport]. No 2, p. 21–31. (in Russ.)
Lutsenko, L. S. 2002, [Elements of the theory and practice of sports orientation, selection and acquisition groups in sports acrobatics] Pedagogіka, psikhologіya ta mediko – bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and biomedical problems of physical education and sport]. Kharkіv, No 28, p. 67–74. (in Russ.)
Platonov, V. N. 2004, Sistema podgotovki sportsmenov v olimpiyskom sporte. Obshchaya teoriya i yeye prakticheskiye prilozheniya [The system of training athletes in Olympic sports. The general theory and its practical applications]. Kyiv: Olimpiyskaya literatura, 808 p. (in Russ.)
Pravila sorevnovaniy po sportivnoy akrobatike 2013-2016 [Competition rules for the 2013-2016 sports acrobatics]. FIZh, 2012, 89 p. (in Russ.)
Tarasov, N. I. 2005, Klassicheskiy tanets. Shkola muzhskogo ispolnitelstva [Classical dance. School male performing]. Spb.: Lan, 496 p. (in Russ.)
Shipilina, I. A. 2004, Khoreografiya v sporte [Choreography in sport]. Rostov na Donu: Feniks, (in Russ.)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Петро Миколайович Кизім, Лариса Сергіївна Луценко, Наталія Петрівна Батєєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.