Вплив технології формування навичок здорового способу життя на зміни фізичної активності студентів
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2016-4.022Ключові слова:
здоровий спосіб життя, фізична активність, студенти, технологіяАнотація
Мета: визначити вплив технології формування навичок здорового способу життя на фізичну активність студентів.
Матеріал і методи. У дослідженні брали участь 90 студентів ІІІ курсу спеціальності «Образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво» Львівської національної академії мистецтв. Використовувались наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних наукової та методичної літератури, соціологічні методи (анкетування), методи математико-статистичної обробки даних.
Результати: виявлено, що оптимізація процесу формування навичок здорового способу життя можливе за умови логічного поєднання у програмі фізичного виховання теоретичної, методичної і практичної компоненти; з’ясовано, що зміст дисципліни «Фізичне виховання» у вищих навчальних закладах мистецького спрямування повинен сприяти формуванню відповідних умінь і навичок, які сприятимуть правильному фізичному самовдосконаленню студентів. Визначено, що у студентів експериментальної групи відбулися позитивні зрушення по всіх характеристиках, що вивчалися.
Висновки: доведено, що для студентів спеціальності «Образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво» новостворена технологія здоров’язбережувального навчання є більш ефективною, ніж традиційна.
Посилання
Amosov, N. M. (2002), Jenciklopedija Amosova. Algoritm zdorov'ja. Chelovek i obshhestvo [Encyclopedia by Amonosov. Health algorithm.Human and society], Stalker, Doneck. (in Russ.)
Baronenko, V. A. & Rapoport, L. A. (2003), Zdorov'e i fizicheskaja kul'tura studenta [Students health and physical education]: Ucheb. posobie dlja studentov uchrezhdenij sred. prof. obrazovanija, obuchajushhihsja po gruppe spec. 0300 "Obrazovanie", Al'fa-M, Moskva. (in Russ.)
Berezka, S. M. (2001), “The theoretical and methodical knowledge of students of discipline "Physical Education"”, Pedagogika, psy`xologiya ta medy`ko-biologichni problemy` fizy`chnogo vy`xovannya i sportu, No 1, pp. 12-14. (in Ukr.)
Brajko, N. I. & Ignatenko, N. V. (2015), “Motor activity as a means of rehabilitation students”, Naukoviy chasopis NPU іm. Dragomanorva: naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoї kulturi (fіzichna kultura і sport). No 12, pp. 22-25. (in Ukr.)
Zavy`divs`ka, N. N. (2014), “The main features of formation of general physical health education of students in terms of healthy education”, Slobozhans'kij naukovo-sportivnij vіsnik, No 1(39), pp. 37-42. (in Ukr.)
Krucevy`ch, T. & Nesterenko, О. (2004), “The ratio of students to the subject "physical education" in higher education”, Sporty`vny`j visny`k Pry`dniprov'ya, No 7, pp. 57-59. (in Ukr.)
Krucevy`ch, T. & Marchenko, O. (2008), “Formation physical culture of students in a system of higher education”. Teoriya i metody`ka fiz. vy`xovannya i sportu, No 2, pp. 78-81. (in Ukr.)
Kuznecova, Z. M. & Simakov, J. P. (2007), “The historical preconditions of formation a physical education”, Pedagogiko-psihologicheskie i mediko-biologicheskie problemy fizicheskoj kul'tury i sporta, No 5, available at : http://journals.tsu.ru/vestnik/&journal. (in Russ.)
Shhur, L. R., Hribovskaya, I. B., Ivanochko, V. V., Muzy`ka, F. V. & Zavy`divs`ka, N. N. (2014), “To the Problems of physical health education of students”, Naukoviy chasopis NPU іm. Dragomanorva: naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoї kulturi (fіzichna kultura і sport), No 11(52)14, pp. 149-153. (in Ukr.)
Hribovskaya, I., Danylevych, M., Ivanochko, V. & Shchur, L. (2015), “Organizational conditions of healthy lifestyle promotion for arts students”, Journal of Physical Education and Sport, Vol. 15 (2), Art. 34. P. 218-224.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Лідія Щур, Ірина Грибовська, Вікторія Іваночко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.