Стан фізичного здоров’я школярів 7–8-х класів загальноосвітньої школи
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2016-5.008Ключові слова:
фізичне здоров’я, фізичний розвиток, учні середніх класівАнотація
Мета: дослідити рівень фізичного здоров’я школярів 7–8-х класів.
Матеріал і методи: у дослідженні приймали участь школярі 7–8-х класів загальноосвітньої школи № 150 м. Харкова. Використовувалися наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури, метод експрес-оцінки фізичного здоров’я, математична статистика.
Результати: проведено порівняльний аналіз отриманих даних у віковому аспекті та за гендерною ознакою, визначено загальну оцінку рівня фізичного здоров’я школярів 7–8-х класів.
Висновки: встановлено незначне превалювання показників окремих компонентів здоров’я хлопців над даними дівчат та, в основному, достовірне покращення показників школярів з віком; визначено «середній» рівень фізичного здоров’я школярів 7-х класів та «нижче середнього» учнів 8-х класів.
Посилання
Azhyppo O. Iu., Kryvoruchko N. V. (2015), “ Physical development of university students I-II level of accreditation ”, Aktualni problemy fizychnoho vykhovannia riznykh verstv naselennia : materialy I Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii [Current problems of physical education of different population groups: materials I All-Ukrainian Scientific Conference], Kharkiv, pp. 5-8. (in Ukr.)
Arefiev, V. H. (2011), “Adolescent Health and physical activity”, Sportyvnyi visnyk Prydniprov’ia, No2, pр. 21-23. (in Ukr.)
Balam, T. M. & Masliakm, I. P. (2011), “Changing the physical health of students in grades 7-9 under the influence of exercise cheerleading”, Sportyvnyi visnyk Prydniprov’ia, No 2, pp. 21-23. (in Ukr.)
Bala, T. M. (2010), “Studies of the physical health of children 10-15 years”, Olimpiiskyi sport i sport dlia vsikh, pp. 417. (in Russ.)
Hrynova, T. I. & Mulyk, K. V. (2014), “Determination of the physical health of children 10-13 years engaged in tourism for the authoring program "tourist-around"”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 1, pp. 22-26. (in Ukr.)
Duka, K. D., Myshyna, N. V. & Kramarenko, N. M. (2001), “Formation of children's health in the Dnieper region and problems of implementation and prevention”, Rebenok i obshchestvo : problemy zdorovya, vospitaniya i obrazovaniya : materialy kongressa pediatrov s mezhdunarod. uchastiem [The child and society: problems of health, education and training: materials pediatricians Congress with international. participation], Kyiv, pp. 181-182. (in Ukr.)
Ishchenko, O. (2014), “Characteristic modes motor activity of children of secondary school age”, Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu, No 4, pp. 67-72. (in Ukr.)
Krutsevych, T. Iu., Vorobiov, M. I. & Bezverkhnia, H. V. (2011), Kontrol u fizychnomu vykhovanni ditei, pidlitkiv ta molodi [Control of physical education of children, adolescents and youth], Olimpiiska literatura, Kyiv, 236 p. (in Ukr.)
Krutsevych, T. Iu. (2012), “Concept improvement programs on physical training in a comprehensive school”, Fizychne vykhovannia v shkoli, No 2, pp. 9-11. (in Ukr.)
Kuzmenko, I. O. (2012), Spetsialno spriamovani vpravy yak zasib pidvyshchennia funktsionalnoho stanu sensornykh system u shkoliariv [Specially designed exercises as a means of improving the functional state of sensory systems in schoolchildren], KhDAFK, Kharkiv, 118 p. (in Ukr.)
Mameshyna, M. A., Masliak, I. P. & Zhuk, V. O. (2015), “State and problems of physical education in regional secondary schools”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 3, pp. 52-56. (in Ukr.)
Mameshyna, M. A. & Huziievatyi, D. V. (2016), “The physical health of university students I-II level of accreditation”, Aktualni problemy fizychnoho vykhovannia riznykh verstv naselennia : materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. (Kharkiv, 20 travnia 2016 r.) [Current problems of physical education of different population groups: Materials II Ukrainian scientific-practical conference. (Kharkiv, May 20, 2016)], Kharkiv, pp. 100-108. (in Ukr.)
Masliak, I. P. (2006), “Optimization of physical education primary school children”, Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia, No 3, pp. 5-8. (in Ukr.)
Masliak, I. P., Mameshyna, M. A. & Zhuk, V. O. (2014), “State of the use of innovative approaches in physical education regional secondary schools”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 6, pp. 69-72. (in Ukr.)
Polyakov, S. D., Khrushchev, S. V. & Korneeva, I. T. (2006), Monitoring i korrektsiya fizicheskogo zdorovya shkolnikov [Monitoring and correction of the physical health of schoolboys: the method. Manual], Ayris-press, Moscow, 96 p. (in Russ.)
Moskalenko, N. V. & Yelisieieva, D. S. (2014), “Analysis of somatic health of children high school age”, Sportyvnyi visnyk Prydniprov’ia, No 118, pp. 189-192. (in Ukr.)
Sinyavskiy, N. I., Beznosko, N. N. & Sadykov, R. I. (2014), “Correction of the physical health of students based on a rapid assessment of conditions in the implementation of the GEF”, Fizicheskaya kultura: vospitanie, obrazovanii, trenirovka, No 6, pp. 2-4. (in Russ.)
Chemerynska, I. H. (2012), “The health of children and adolescents in various regions of Ukraine”, Naukovyi zhurnal MOZ Ukrainy, No 1, 69 p., available at: http://www.moz.gov.ua/.(in Ukr.)
Shesterova, L. Ie. “Ways to improve the content of lessons of physical training in a comprehensive school”, Teoriia ta metodyka fizychnoho vykhovannia, No 2. pp. 18-20. (in Ukr.)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Маргарита Мамешина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.