Вхідні результати формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання

Автор(и)

  • Борис Максимчук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-3287-8403

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2016-6.009

Ключові слова:

майбутній учитель, фізична культура, педагогічна модель, валеологія, результати експерименту, компетентність

Анотація

Мета: дослідження полягає в розробленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці теоретико-методичних засад формування валеологічної компетентності в процесі фізичного виховання студентів педагогічних вищих навчальних закладів.

Матеріал і методи: під час дослідно-експериментальної роботи рівень сформованості валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання визначався шляхом усереднення оцінок за кожним експериментальним показником. У формувальному експерименті були задіяні 497 студентів з 1 по 5 курс, 35 випускників ВНЗ, які працюють учителями в школах Вінниці, і 17 викладачів ВНЗ.

Результати: низький рівень сформованості валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в усіх дослідних групах, які беруть участь в педагогічному експерименті, створює об’єктивну необхідність запровадження розробленої експериментальної моделі формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання та комплексу обґрунтованих педагогічних умов.

Висновки: здійснений вхідний зріз засвідчив схожість експериментальних груп у поділі респондентів за рівнями сформованості валеологічної компетентності, що допускає вважати вихідні параметри вирівняними та почати реалізацію обраного плану експерименту.

Посилання

Gurevich, R. (2012), "Professional orientation study general subjects in profile school", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, problems, No 33, pp. 3-7. (in Ukr.)

Homonyuk, A. (2016), "The value of ICT in shaping valeological competence of future teachers", Series: Pedagogical and Psychological Science, No 33, pp. 72-94. (in Ukr.)

Homonyuk, A. (2016a), "Features valeological competence formation as part of professional pedagogical culture of the future teacher", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, problems, No 46, pp. 149-154. (in Ukr.)

Kostyukevich, V. (2010), "Faktornaya structure of special abilities hokkeystov herbal Peak qualifications", Physical education, sports and health of the nation, No 10, pp. 74-82. (in Ukr.)

Maksymchuk, B. (2016), Formation valeological competence of teachers in physical education [Theoretical and methodological aspect], Vinnitsa. (in Ukr.)

Maksimchuk, I. (2012), "The leading component content of the teacher of physical training in the context of pedagogical skills", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, challenges, No 33, pp. 393-398. (in Ukr.)

Maksimchuk, I. (2012a), "Formation of pedagogical skills of teachers of physical culture", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, challenges, No 29, pp. 419-423. (in Ukr.)

Becker, M. (1974), "The health belief model and personal health behaviour" [Health Educat. Monogr.],Michigan.

Bucher, G. (1960), "Fundations of Physical Education", St. Louis: Mosby Company,London.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-31

Як цитувати

Максимчук, Б. (2016). Вхідні результати формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Слобожанський науково-спортивний вісник, (6(56), 58–63. https://doi.org/10.15391/snsv.2016-6.009

Номер

Розділ

Статті