Вхідні результати формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2016-6.009Ключові слова:
майбутній учитель, фізична культура, педагогічна модель, валеологія, результати експерименту, компетентністьАнотація
Мета: дослідження полягає в розробленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці теоретико-методичних засад формування валеологічної компетентності в процесі фізичного виховання студентів педагогічних вищих навчальних закладів.
Матеріал і методи: під час дослідно-експериментальної роботи рівень сформованості валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання визначався шляхом усереднення оцінок за кожним експериментальним показником. У формувальному експерименті були задіяні 497 студентів з 1 по 5 курс, 35 випускників ВНЗ, які працюють учителями в школах Вінниці, і 17 викладачів ВНЗ.
Результати: низький рівень сформованості валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в усіх дослідних групах, які беруть участь в педагогічному експерименті, створює об’єктивну необхідність запровадження розробленої експериментальної моделі формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання та комплексу обґрунтованих педагогічних умов.
Висновки: здійснений вхідний зріз засвідчив схожість експериментальних груп у поділі респондентів за рівнями сформованості валеологічної компетентності, що допускає вважати вихідні параметри вирівняними та почати реалізацію обраного плану експерименту.
Посилання
Gurevich, R. (2012), "Professional orientation study general subjects in profile school", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, problems, No 33, pp. 3-7. (in Ukr.)
Homonyuk, A. (2016), "The value of ICT in shaping valeological competence of future teachers", Series: Pedagogical and Psychological Science, No 33, pp. 72-94. (in Ukr.)
Homonyuk, A. (2016a), "Features valeological competence formation as part of professional pedagogical culture of the future teacher", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, problems, No 46, pp. 149-154. (in Ukr.)
Kostyukevich, V. (2010), "Faktornaya structure of special abilities hokkeystov herbal Peak qualifications", Physical education, sports and health of the nation, No 10, pp. 74-82. (in Ukr.)
Maksymchuk, B. (2016), Formation valeological competence of teachers in physical education [Theoretical and methodological aspect], Vinnitsa. (in Ukr.)
Maksimchuk, I. (2012), "The leading component content of the teacher of physical training in the context of pedagogical skills", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, challenges, No 33, pp. 393-398. (in Ukr.)
Maksimchuk, I. (2012a), "Formation of pedagogical skills of teachers of physical culture", Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, challenges, No 29, pp. 419-423. (in Ukr.)
Becker, M. (1974), "The health belief model and personal health behaviour" [Health Educat. Monogr.],Michigan.
Bucher, G. (1960), "Fundations of Physical Education", St. Louis: Mosby Company,London.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Борис Максимчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.