Застосування засобів оздоровчого фітнесу для корекції ваги дівчат старшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2016-6.011Ключові слова:
дівчата старшого шкільного віку, оздоровчий фітнес, корекція ваги, ожиріння, інноваційні фізкультурно-оздоровчі технології, фітнес-програмаАнотація
Мета: здійснити теоретичний аналіз проблеми застосування оздоровчого фітнесу для корекції ваги дівчат старшого шкільного віку.
Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури.
Результати: встановлено, що проблема надлишкової ваги дівчат старшого шкільного віку є однією з найбільш актуальних у сучасній науці. Визначено причини ожиріння підлітків та охарактеризовано основні напрямки вирішення цієї проблеми.
Висновки: визначено, що застосування засобів оздоровчого фітнесу сприяє корекції ваги дівчат старшого шкільного віку. Це викликає необхідність розробки та запровадження інноваційної технології корекції ваги у дівчат старшого шкільного віку на основі переважного використання засобів оздоровчого фітнесу.
Посилання
Aref'yev, V. H. (2014), “Adolescent health and physical activity”, Visnyk Chernihivs'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni T. Shevchenka. Seriya: pedahohichni nauky; fizychne vykhovannya ta sport, Vol. 118, рр. 6-10.
Belyak, Yu. I. (2014), “Classification and methodical features of fitness and Wellness tools”, Pedahohika, psykholohiya ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannya i sportu, No 11, рр. 3-7.
Georgieva, N. (2013), “Impact fitness systems on the formation of motivation for physical training of teenagers of special medical group”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 5, рр. 59-63.
Honcharova, N., Denysova, L. & Usychenko, V. (2012), “The use of modern information technologies in the field of fitness and Wellness”, Fizychne vykhovannya, sport, kul'tura zdorov»ya v suchasnomu suspil'stvi, No 2, рр. 163-166.
Horobei, M. P. (2012), “The problem of overweight and obesity students”, Pedahohika, psykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu, No 5, рр. 47-49.
Zharova, I. & Kravchuk, L (2013), “Features of application of gymnastics in water in the complex treatment of adolescents with alimentary obesity”, Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu, No 1, рр. 50-54.
Klymchuk, I & Pantik, V. (2013), “Orientation of physical training of pupils of secondary school age”, Fizychna vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia v suchasnomu suspilstvi, No 1, рр. 163-166.
Kornosenko, O. K. (2013), “The role of fitness in the system of physical culture”, Visnyk Chernihivs'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni T. Shevchenka. Seriya: pedahohichni nauky; fizychne vykhovannya ta sport, Vol. 3, рр. 228-232.
Krendelieva, V. (2015), “Impact health fitness the level of physical preparedness of students of the senior classes”, Molodyi uchenyi, No 3, рр. 175-178.
Martynyuk, A. (2016), “Indicators of physical condition of women in health aerobics”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 4, рр. 73-78.
Moroz, O. (2008), “Energy young women (21–35 years) and their association with indicators of body weight”, Moloda sportyvna nauka Ukrayiny, No 12, Vol. 4, рр. 141-144.
Palladina, O. L. (2013), “Formation of healthy lifestyle among schoolchildren with overweight and obesity”, Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu, No 3, рр. 39–42.
Rudnytskyi, O., Holub, V. & Martіnyuk O. (2013), “Features of physical development of students engaged in athletic gymnastics”, Naukovyy chasopys NPU imeni M. Drahomanova, No 11, рр. 99-101.
Semenenko, V. & Biletska, V. (2010), “Use of the fitness programmes in physical education of schoolchildren”, Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu, No 3, рр. 85-90.
Sokolova, O. & Malikov, М. (2010), “Dynamics of physical preparedness of students of 18–19 years at regular classes step aerobics”, Sportyvnyy visnyk Prydniprov’ya, No 1, рр. 7-10.
Sotnyk, Zh., Romanova, V. & Vynokurova, L. (2013), “Optimization of the physical condition of girls of secondary school age on the basis of rhythmic gymnastics”, Fizychna vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia v suchasnomu suspilstvi, No 1, рр. 247-250.
Sutula, V., Bondar, T. & Kochuieva, M. (2010), “Schoolchildren's health as a socio-pedagogical problem”, Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni T. Shevchenka, No 17, рр. 295-306.
Furman, Yu. M. & Sal'nykova, S. V. (2015), “Improvement of the processes of aerobic energy supply of women 37–49 years through a combination of classroom aquafinesse and methodology of the endogenous hypoxic breathing”, Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu, No 7, рр. 59-63.
Shishkina, Ye. (2013), “The relationship of specific functions of the female reproductive system and the psyche of persons engaged in fitness-aerobics”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 4, рр. 115-120.
Hagner-Derengowska, M., Kałużny, K. & Kochański, B. et al. (2015), “Effects of Nordic walking and Pilates exercise programs on blood glucose and lipid profile in overweight and obese postmenopausal women in an experimental, nonrandomized, open-label, prospective controlled trial”, Menopause, No 22, pp. 12-23.
Thompson, W. R. (2012), “Worldwide survey reveals fitness trends for 2013”, ACSM’s Health & Fitness Journal, Vol. 16, рp. 8-17.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Інна Павленко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.