Фітнес-індустрія: стан і перспективи розвитку у країнах світу
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2017-2.019Ключові слова:
фітнес-індустрія, фітнес-клуб, дохід, прибутокАнотація
Фітнес-індустрія є сферою успішного та перспективного бізнесу в багатьох країнах світу. Саме тому є необхідність дослідити перспективи розвитку міжнародної фітнес-індустрії.
Мета: вивчити стан функціонування і перспективи розвитку фітнес індустрії у країнах світу.
Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової літератури, джерел та інформації світової мережі Інтернет, документальний метод, метод системного аналізу, метод порівняння та зіставлення.
Результати: у статті подано аналіз фітнес-ринку у різних країнах світу. Встановлено обсяг ринку за кількістю фітнес-клубів, чисельністю клієнтів та дохідністю. Розглянуто ключові тенденції розвитку галузі спортивних послуг, її економічні показники. Визначено топ-20 найбільш популярних фітнес-мереж світу. Описано фітнес-індустрію США, Росії.
Висновки: фітнес-індустрія у різних країнах світу розвивається та зміцнює позиції на світовій арені, упродовж 2012–2016 рр. укладено найбільш вдалі угоди. Загальний дохід галузі фітнесу у 2015 р. склав 81 мільярд доларів. У 2016 році більшість європейських операторів фітнес-клубів очікували фінансового зростання.
Посилання
Borovikov, M. (2016), “The market of fitness services in 2016 inRussia: growth in spite of the crisis”, available at : http://www.buybrand.ru/market-reviews/11989/ (accessed 03.04.2017) (in Russ.)
Vin Yuy Lan (2010), “The attitude of the people of Hebei Province (China) to the physical culture and health activities”, available at: http: //lib. sportedu.ru/Press/FVS/2010N2/p28-30htm (in Russ.)
Grigorev, V. I. (2008) “Methodological aspects of technological development of the fitness industry”, Sbor. mater. Vseros. nauchno-prak. konf. “Fitness in the innovation processes of modern physical culture”, SPb., pp. 17–24. (in Russ.).
Yefremova, M. V., Chkalova, O. V. & Boshman, T. K. (2015), “Analiz rossiyskogo rynka fitnes-uslug”, Ekonomicheskiy analiz: teoriya i praktika, No 21 420), pp. 25–37. (in Russ.)
‘Features of the fitness industry in Russia”, available at: http://studbooks.net/811525/marketing/osobennosti_fitnes_industrii_rossii (accessed 03.04.2017).
“Press center of BeBoss.ru”, available at: http://www.beboss.ru/franchise/articles/2503 (accessed 01.04.2017).
“Press center of BeBoss.ru”, available at: https: //www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/de/Documents/consumer-business/SB-EuropeActive%20and%20Deloitte.%20European%20Health%20and%20Fitness%20Market%202016_DE.pdf (accessed 03.04.2017).
Filippova, S. O. (2008), Fitness, fitness technology and fitness industry sbor. mater. Vseros. nauchno-prak. konf. “Fitness in the innovation processes of modern physical culture”, SPb., pp. 3–25. (in Russ.)
“Fitness»”, available at: http://fitness-pro.ru/news-fitnes/rynok-fitnes-uslug-v-rossii-rost-vopreki-krizisu/ (accessed 01.04.2017).
“Fitness”, available at: https://vc.ru/n/fitness-rbc-2015 (accessed 01.04.2017).
”EuropeActive”, available at: https: //europeactive.blackboxpublishers.com/en (accessed 01.04.2017).
Hollasch, K. (2016), “The European Health & Fitness Market Report 2016”, available at: http://www.europeactive.eu/sites/europeactive.eu/files/events/EHFF2016/KarstenHollasch_EHFF2016.pdf/ (accessed 01.04.2017).
McKechnie, D. S., Grant, J., Golowala, F. S. & Ganesh, P. (2006), “The Fitness Trend Moves East: Emerging Market Demand in the UAE”, Europen Sport Management Quarterly, No 6, рp. 289–305.
“The IHRSA Global Report2016”, available at: http://download.ihrsa.org/pubs/2016_IHRSA_Global_Report_Preview.pdf (accessed 03.04.2017).
“What we do”, UK Sport – The UK’s High Performance Sports Agency, available at: http://www.uksport.gov.uk/pages/what-wedo (accessed 01.04.2017).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Любов Чеховська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.