Коментарі та скарги

Читачі, які мають побоювання чи скарги на опубліковані статті, повинні спочатку зв'язатися з відповідним автором, щоб спробувати вирішити проблему безпосередньо, перш ніж звертатися до редакції.

До редакції можна звертатись у тих випадках, коли контактувати з авторами недоцільно, якщо автори не відповіли або якщо проблема не була вирішена. Редакція координуватиме свої дії із заявником, автором/ами та головними редакторами або членами редакційної колегії для розслідування, виправлення чи вирішення будь-яких проблем чи скарг.

Скарги, коментарі або запити на оновлення щодо наукової обґрунтованості, етичних чи правових аспектів або статті, або процесу її рецензування будуть додатково вивчені, де це доречно. Усі скарги, коментарі чи запити на оновлення щодо опублікованих статей розслідуються редакцією за підтримки редакційної колегії та остаточного затвердження головним редактором. З етичних міркувань остаточні рішення приймаються головним редактором або членами редакційної колегії, яких підтримує редакція, щоб сприяти дотриманню основних принципів публікаційної етики, сформульованих Комітетом з публікаційної етики. При необхідності будуть проводитися консультації з іншими особами та установами, включаючи керівництво університетів або експертів у цій галузі. Адвокат може бути запитаний, якщо скарга має юридичні наслідки.

Особисті коментарі чи критика не приймаються. Усі скарги розслідуються, зокрема анонімні скарги. Заявники можуть вимагати, щоб редакція розглянула їхню скаргу конфіденційно, і редакція, будь-які головні редактори або інші члени редакційної колегії намагатимуться зробити це, наскільки це доречно та відповідно до наших внутрішніх процедур.

Рішення про виправлення, коментарі та відповіді, висловлювання побоювань або спростування в результаті розслідування приймаються головними редакторами, головними редакторами розділів або членами редколегії та доводяться до відома авторів.

Якщо скарга не вважається обґрунтованою, подальше спілкування розглядатиметься лише в тому випадку, якщо буде подано додаткову інформацію, що підтверджує стурбованість.

Заявники можуть не отримувати оновленої інформації про статус розслідування доти, доки не буде ухвалено остаточне рішення, проте заявники будуть повідомлені, якщо оновлення буде опубліковано. Редакція та члени редколегії не зобов'язані надавати додаткову інформацію. Спілкування буде припинено, якщо воно не вважається чесним чи поважним. Читачі зі скаргами чи побоюваннями повинні знати, що для проведення розслідування потрібен час.

Редакція журналу тісно співпрацює з авторами та редакторами, щоб сприяти дотриманню основних принципів публікаційної етики, сформульованих Комітетом з публікаційної етики (COPE). Ми заохочуємо використання ресурсів COPE, доступних на веб-сайті. Усі рукописи мають відповідати стандартам етичної поведінки. Коли нам стає відомо про етичні проблеми, ми зобов'язуємося проводити розслідування та вживати необхідних дій.

Видавець і редактори завжди готові опублікувати виправлення, пояснення, відгуки та вибачення, якщо є законна необхідність.