Характеристика структури та змісту розвивально-корекційної програми, спрямованої на розвиток темпоральних характеристик особистості в студентському віці
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pКлючові слова:
темпоральні характеристики особистості, студентський вік, розвивально-корекційна програма, конструктивна форма темпоральності.Анотація
У статті запропоновано ха-
рактеристику та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої
на розвиток темпоральних характеристик особистості в студентському
віці. Визначено основні етапи роботи зі студентами, а саме особистісний
та діяльнісний етапи. Окреслено завдання кожної стадії розробленої
програми та охарактеризовано уміння та навички, передбачені як етап
перетворюючих дій на кожній стадії розвивально-корекційної програ-
ми. Доведено, що системний підхід до розвитку конструктивної форми
темпоральності передбачає використання технік роботи із минулим, те-
перішнім та майбутнім особистості студента, а також формування часо-
вої компетентності, в свою чергу, передбачає оволодіння знаннями про
категорії діяльності та часу, а також оволодіння прийомами та метода-
ми ефективної самоорганізації та управління часом життя.
Посилання
Бех І. Д. Від волі до особистості : моногр. / І. Д. Бех. – К. :
Україна-Віта, 1995. – 202 с.
Болотова А. К. Развитие самосознания личности: временной
аспект / А. К. Болотова // Вопросы психологии. – 2006. –
№2. – С. 116-126.
Дикая Л. Г. Психическая саморегуляция функционального
состояния человека ( системно-деятельностный подход). –
М. : Изд-во ИП РАН, 2003. – 318 с.
Кублицкене Л. Ю. Личностные особенности организа-
ции времени : автореф. дисс. на соискание науч. степени
канд. психол. наук : спец. 19.00.01 «Общая психология» /
Л.Ю. Кублицкене. – Москва, 1989. – 17 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.