Характеристика структури та змісту розвивально-корекційної програми, спрямованої на розвиток темпоральних характеристик особистості в студентському віці

Authors

  • С.І. Бабатіна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25p

Keywords:

темпоральні характеристики особистості, студентський вік, розвивально-корекційна програма, конструктивна форма темпоральності.

Abstract

У статті запропоновано ха-
рактеристику та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої
на розвиток темпоральних характеристик особистості в студентському
віці. Визначено основні етапи роботи зі студентами, а саме особистісний
та діяльнісний етапи. Окреслено завдання кожної стадії розробленої
програми та охарактеризовано уміння та навички, передбачені як етап
перетворюючих дій на кожній стадії розвивально-корекційної програ-
ми. Доведено, що системний підхід до розвитку конструктивної форми
темпоральності передбачає використання технік роботи із минулим, те-
перішнім та майбутнім особистості студента, а також формування часо-
вої компетентності, в свою чергу, передбачає оволодіння знаннями про
категорії діяльності та часу, а також оволодіння прийомами та метода-
ми ефективної самоорганізації та управління часом життя.

References

Бех І. Д. Від волі до особистості : моногр. / І. Д. Бех. – К. :

Україна-Віта, 1995. – 202 с.

Болотова А. К. Развитие самосознания личности: временной

аспект / А. К. Болотова // Вопросы психологии. – 2006. –

№2. – С. 116-126.

Дикая Л. Г. Психическая саморегуляция функционального

состояния человека ( системно-деятельностный подход). –

М. : Изд-во ИП РАН, 2003. – 318 с.

Кублицкене Л. Ю. Личностные особенности организа-

ции времени : автореф. дисс. на соискание науч. степени

канд. психол. наук : спец. 19.00.01 «Общая психология» /

Л.Ю. Кублицкене. – Москва, 1989. – 17 с.

How to Cite

Бабатіна, С. (2019). Характеристика структури та змісту розвивально-корекційної програми, спрямованої на розвиток темпоральних характеристик особистості в студентському віці. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (23). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%p