Духовний розвиток студентів-психологів як необхідна умова їх фахової підготовки для роботи з обдарованими дітьми
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pКлючові слова:
духовність, компоненти духовності, духовний розвиток, духовний потенціал, духовні цінності, морально-етична відповідальність, сенс життя, професійна підготовка, обдаровані діти.Анотація
статті
висвітлено актуальність і значущість розвитку духовності обдарованих
дітей і майбутніх психологів для їх повноцінної професійної реалізації.
Здійснено аналіз результатів діагностики компонентів духовності у сту-
дентів – психологів різних курсів. Порівняльний аналіз особливостей
духовного розвитку студентів-психологів різних курсів свідчить про
певний позитивний вплив фахової підготовки на духовну сферу особис-
тості студентів. Але, воднораз, треба констатувати недостатність цього
впливу та необхідність цілеспрямованої корекційно-розвивальної робо-
ти із певними групами студентів. Запропоновано напрямки розвиваль-
ної роботи зі студентами.
Посилання
Боришевський М.Й. Духовні цінності в становленні особис-
тості – громадянина / М.Й. Боришевський // Педагогіка і
психологія. – 1997. – № 1. – С. 144-150.
Данилова Т.Н. Опросник диагностики типа направленности
личности практического психолога / Т.Н.Данилова // Прак-
тична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 8. – С.41-
Ильичёва И.М. Психология духовности: дис. …док. психол.
наук / И.М. Ильичёва.– С.Пб-г, 2003. – 450 с.
Климишин О.І. Психологічні особливості розвитку духо-
вності старшокласників у процесі навчання: дис. … канд.
психол. наук: 19.00.07 / Ольга Іванівна Климишин. – Івано-
Франківськ, 2004. – 249 с.
Коваль Н.А. Духовность в системе профессионального
становления специалиста: дис. ... доктора. психол. наук:
00.13 / Нина Александрова Коваль. – М., 1997. – 443 с.
Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості:
моногр. / Е.О. Помиткін. – К.: Наш час, 2005. – 280 с.
Тимощук И.Г. Диагностический инструментарий исследова-
ния некоторых аспектов ответственности у студентов – пси-
хологов / И.Г. Тимощук // Практична психологія та соці-
альна робота. – 2004. – № 8. – С. 37– 40.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.