Духовний розвиток студентів-психологів як необхідна умова їх фахової підготовки для роботи з обдарованими дітьми
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pKeywords:
духовність, компоненти духовності, духовний розвиток, духовний потенціал, духовні цінності, морально-етична відповідальність, сенс життя, професійна підготовка, обдаровані діти.Abstract
статті
висвітлено актуальність і значущість розвитку духовності обдарованих
дітей і майбутніх психологів для їх повноцінної професійної реалізації.
Здійснено аналіз результатів діагностики компонентів духовності у сту-
дентів – психологів різних курсів. Порівняльний аналіз особливостей
духовного розвитку студентів-психологів різних курсів свідчить про
певний позитивний вплив фахової підготовки на духовну сферу особис-
тості студентів. Але, воднораз, треба констатувати недостатність цього
впливу та необхідність цілеспрямованої корекційно-розвивальної робо-
ти із певними групами студентів. Запропоновано напрямки розвиваль-
ної роботи зі студентами.
References
Боришевський М.Й. Духовні цінності в становленні особис-
тості – громадянина / М.Й. Боришевський // Педагогіка і
психологія. – 1997. – № 1. – С. 144-150.
Данилова Т.Н. Опросник диагностики типа направленности
личности практического психолога / Т.Н.Данилова // Прак-
тична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 8. – С.41-
Ильичёва И.М. Психология духовности: дис. …док. психол.
наук / И.М. Ильичёва.– С.Пб-г, 2003. – 450 с.
Климишин О.І. Психологічні особливості розвитку духо-
вності старшокласників у процесі навчання: дис. … канд.
психол. наук: 19.00.07 / Ольга Іванівна Климишин. – Івано-
Франківськ, 2004. – 249 с.
Коваль Н.А. Духовность в системе профессионального
становления специалиста: дис. ... доктора. психол. наук:
00.13 / Нина Александрова Коваль. – М., 1997. – 443 с.
Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості:
моногр. / Е.О. Помиткін. – К.: Наш час, 2005. – 280 с.
Тимощук И.Г. Диагностический инструментарий исследова-
ния некоторых аспектов ответственности у студентов – пси-
хологов / И.Г. Тимощук // Практична психологія та соці-
альна робота. – 2004. – № 8. – С. 37– 40.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.