Комунікативні здібності як індикатори рівнів сформованості психологічної культури курсантів МВС

Автор(и)

  • С.В. Кононенко
  • Н.С. Майко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25p

Ключові слова:

комунікативні здібності, комунікативна культура, комунікативна компетентність, професійна культура, когнітивне спілкування, мотиваційне спілкування, діяльне спілкування, опосередковане спілкування.

Анотація

У
статті розглядаються комунікативні здібності як індикатори рівнів
сформованості психологічної культури курсантів органів внутрішніх
справ, проблема розвитку їх комунікативної культури і комунікатив-
ної компетентності. Визначено, що при досить високому рівні сформо-
ваності комунікативних здібностей курсантів відкриваються перспек-
тиви успішної їх професійної діяльності, яка вимагають встановлення
різноманітних ділових контактів. Розкриваються особливості розви-
тку комунікативних здібностей у курсантів МВС, що полягає в оволо-
дінні ними способами і прийомами професійного спілкування, засно-
ваними на теоретичній та практичній підготовленості та спрямованих
на оволодіння майбутньою професійною діяльністю. Спілкування
формує курсанта як особистість, дає йому можливість розвивати пев-
ні риси свого характеру, інтереси, звички, схильності, засвоїти норми
і форми етичної поведінки, визначити цілі життя і вибрати засоби їх реалізації.

Посилання

Батракова С.Н. Основы профессионально-педагогическо-

го общения / С.Н. Батракова. – Ярославль: Яр. гос.ун-т,

– 80 с.

Бодалев А.А. Психология межличностных отношений (к

-летию со дня рождения В.Н. Мясищева) / А.А. Бода-

лев // Вопросы психологии. – 1993. – № 2. – С. 86 – 91.

Булах І.С. Психологічні аспекти міжособистісної взаємо-

дії викладачів і студентів: навч.-метод. посіб. / І.С. Булах,

Л.В. Долинська. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. –

с.

Гнедых В.Н. Формирование коммуникативной культуры

будущих юристов в процессе профессиональной подготов-

ки в вузе: диссертация кандидата педагогических наук:

00.08 / Валентина Николаевна Гнедых. – Магнитогорск,

– 168 с.

Зайцева І.В. Мотивація учіння студентів: монографія /

І.В. Зайцева. – Ірпінь, 2000. –191 с.

Зинченко В.П. Психологические основы педагогики /

В.П. Зинченко. – М.: Гардарики, 2003. – 275 с.

Клюев Е.В. Речевая коммуникация: успешность речево-

го взаимодействия: учеб. пособие для ун-тов и ин-тов /

Е.В. Клюев. – М.: РИПОЛ КЛАССИК, 2002. – 317 с.

Мороз Л.И. Теоретичні засади та організація психологічного

тренінгу в органах внутрішніх справ: монографія / Л.И. Мо-

роз. – К.: Вид. ПАЛИВОДА А.В., 2005. – 228 с.

Напрасна О.Б. Індивідуально-психологічні особливості ког-

нітивно-стильових характеристик навчальної діяльності

студентів: дис. канд. психол. наук: спец.19.00.01 / Напрасна

Оксана Борисівна. – К., 2004. – 188 с.

Шашкин Н.Г. Формирование коммуникативной компе-

тентности у будущих сотрудников органов внутренних дел

в системе высшего образования : Дис. ... канд. пед. наук :

00.08 / Н.Г. Шашкин. – Чебоксары, 2005 – 150 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кононенко, С., & Майко, Н. (2019). Комунікативні здібності як індикатори рівнів сформованості психологічної культури курсантів МВС. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (23). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%p