Комунікативні здібності як індикатори рівнів сформованості психологічної культури курсантів МВС
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pKeywords:
комунікативні здібності, комунікативна культура, комунікативна компетентність, професійна культура, когнітивне спілкування, мотиваційне спілкування, діяльне спілкування, опосередковане спілкування.Abstract
У
статті розглядаються комунікативні здібності як індикатори рівнів
сформованості психологічної культури курсантів органів внутрішніх
справ, проблема розвитку їх комунікативної культури і комунікатив-
ної компетентності. Визначено, що при досить високому рівні сформо-
ваності комунікативних здібностей курсантів відкриваються перспек-
тиви успішної їх професійної діяльності, яка вимагають встановлення
різноманітних ділових контактів. Розкриваються особливості розви-
тку комунікативних здібностей у курсантів МВС, що полягає в оволо-
дінні ними способами і прийомами професійного спілкування, засно-
ваними на теоретичній та практичній підготовленості та спрямованих
на оволодіння майбутньою професійною діяльністю. Спілкування
формує курсанта як особистість, дає йому можливість розвивати пев-
ні риси свого характеру, інтереси, звички, схильності, засвоїти норми
і форми етичної поведінки, визначити цілі життя і вибрати засоби їх реалізації.
References
Батракова С.Н. Основы профессионально-педагогическо-
го общения / С.Н. Батракова. – Ярославль: Яр. гос.ун-т,
– 80 с.
Бодалев А.А. Психология межличностных отношений (к
-летию со дня рождения В.Н. Мясищева) / А.А. Бода-
лев // Вопросы психологии. – 1993. – № 2. – С. 86 – 91.
Булах І.С. Психологічні аспекти міжособистісної взаємо-
дії викладачів і студентів: навч.-метод. посіб. / І.С. Булах,
Л.В. Долинська. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. –
с.
Гнедых В.Н. Формирование коммуникативной культуры
будущих юристов в процессе профессиональной подготов-
ки в вузе: диссертация кандидата педагогических наук:
00.08 / Валентина Николаевна Гнедых. – Магнитогорск,
– 168 с.
Зайцева І.В. Мотивація учіння студентів: монографія /
І.В. Зайцева. – Ірпінь, 2000. –191 с.
Зинченко В.П. Психологические основы педагогики /
В.П. Зинченко. – М.: Гардарики, 2003. – 275 с.
Клюев Е.В. Речевая коммуникация: успешность речево-
го взаимодействия: учеб. пособие для ун-тов и ин-тов /
Е.В. Клюев. – М.: РИПОЛ КЛАССИК, 2002. – 317 с.
Мороз Л.И. Теоретичні засади та організація психологічного
тренінгу в органах внутрішніх справ: монографія / Л.И. Мо-
роз. – К.: Вид. ПАЛИВОДА А.В., 2005. – 228 с.
Напрасна О.Б. Індивідуально-психологічні особливості ког-
нітивно-стильових характеристик навчальної діяльності
студентів: дис. канд. психол. наук: спец.19.00.01 / Напрасна
Оксана Борисівна. – К., 2004. – 188 с.
Шашкин Н.Г. Формирование коммуникативной компе-
тентности у будущих сотрудников органов внутренних дел
в системе высшего образования : Дис. ... канд. пед. наук :
00.08 / Н.Г. Шашкин. – Чебоксары, 2005 – 150 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.