Принципи та методи діагностики хронотопу комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку

Автор(и)

  • І.М. Омельченко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25p

Ключові слова:

хронотоп, дошкільники, затримка психічного розвитку, свідомість, буденна та небуденна реальність свідомості, принципи, психодіагностичний метод.

Анотація

Визначено, що хронотоп комунікативної діяльності представляє
собою складний соціально-психологічний феномен, який конструюєть-
ся особистістю в результаті її реальної і віртуальної взаємодії та комуні-
кації у вимірі буденної та небуденної реальності з Іншим (дорослими та
однолітками) в соціумі, Іншим у культурі (дорослими та однолітками,
анімаційними персонажами) й персоналізованим Іншим (улюбленою
іграшкою, уявним компаньйоном), що розгортається в часі та цінніс-
но-смисловому континуумі буття. Теоретично обґрунтовано та проана-
лізовано принципи діагностики хронотопу комунікативної діяльності у
дошкільників із затримкою психічного розвитку. Підібрано методики
та обґрунтовано систему діагностики хронотопу комунікативної діяль-
ності у дошкільників із затримкою психічного розвитку.

Посилання

Зинченко В.П. Ценности в структуре сознания / В.П. Зин-

ченко // Вопросы философии. – 2011. – № 8. – С. 85–98.

Омельченко І.М. Психологічні основи дослідження просто-

рово-часових детермінант комунікативної діяльності у ді-

тей із затримкою психічного розвитку / І.М. Омельченко //

Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць

Кам’янець-Подільського національного університету імені

Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН

України / [за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої]. –

Вип. 19. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – С. 492–

Петренко В.Ф. Конструктивистская парадигма в психоло-

гической науке / В.Ф. Петренко // Психологический жур-

нал. – 2002. – Т. 23, №3. – С. 113–121.

Савчин М. Методологеми психології: монографія / Мирослав

Савчин. – К. : Академвидав, 2013. – 224 с.

Cтепин В.С. Теоретическое знание: Структура, история,

эволюция / В.С. Степин. – М. : Прогресс-Традиция, 2000. –

с.

Субботский Е.В. Строящееся сознание / Е.В. Субботский. –

М. : Смысл, 2007. – 423 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Омельченко, І. (2019). Принципи та методи діагностики хронотопу комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (23). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%p