Принципи та методи діагностики хронотопу комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pKeywords:
хронотоп, дошкільники, затримка психічного розвитку, свідомість, буденна та небуденна реальність свідомості, принципи, психодіагностичний метод.Abstract
Визначено, що хронотоп комунікативної діяльності представляє
собою складний соціально-психологічний феномен, який конструюєть-
ся особистістю в результаті її реальної і віртуальної взаємодії та комуні-
кації у вимірі буденної та небуденної реальності з Іншим (дорослими та
однолітками) в соціумі, Іншим у культурі (дорослими та однолітками,
анімаційними персонажами) й персоналізованим Іншим (улюбленою
іграшкою, уявним компаньйоном), що розгортається в часі та цінніс-
но-смисловому континуумі буття. Теоретично обґрунтовано та проана-
лізовано принципи діагностики хронотопу комунікативної діяльності у
дошкільників із затримкою психічного розвитку. Підібрано методики
та обґрунтовано систему діагностики хронотопу комунікативної діяль-
ності у дошкільників із затримкою психічного розвитку.
References
Зинченко В.П. Ценности в структуре сознания / В.П. Зин-
ченко // Вопросы философии. – 2011. – № 8. – С. 85–98.
Омельченко І.М. Психологічні основи дослідження просто-
рово-часових детермінант комунікативної діяльності у ді-
тей із затримкою психічного розвитку / І.М. Омельченко //
Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць
Кам’янець-Подільського національного університету імені
Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН
України / [за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої]. –
Вип. 19. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – С. 492–
Петренко В.Ф. Конструктивистская парадигма в психоло-
гической науке / В.Ф. Петренко // Психологический жур-
нал. – 2002. – Т. 23, №3. – С. 113–121.
Савчин М. Методологеми психології: монографія / Мирослав
Савчин. – К. : Академвидав, 2013. – 224 с.
Cтепин В.С. Теоретическое знание: Структура, история,
эволюция / В.С. Степин. – М. : Прогресс-Традиция, 2000. –
с.
Субботский Е.В. Строящееся сознание / Е.В. Субботский. –
М. : Смысл, 2007. – 423 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.