Структура адаптивного навчання студентів, що реалізується на інтерактивній основі
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pКлючові слова:
адаптація, адаптивне навчання, адаптаційні процеси, соціальна адаптація, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна освіта.Анотація
У статті подаються результати дослі-
джень сутності адаптивного навчання студентів через визначення його
структурної організації. На основі літературних джерел з проблеми
обумовлюється правомірність загального підходу щодо структурування
адаптаційних процесів у навчальній діяльності через дослідження таких
його аспектів, як соціально-психологічний, дидактико-психологічний,
діяльнісний. Доведено, що системотвірним компонентом адаптації ви-
ступає базова мета навчальної діяльності, яка спроектована в контексті
особистісно-орієнтованої професійної освіти і реалізується через форми
та методи інтерактивної навчальної діяльності, через суб’єкт-суб’єктну
взаємодію викладача та студента. Структурування адаптаційного про-
цесу в навчанні дало можливість виділити домінанти, врахування яких
сприятиме оптимізації адаптаційних процесів в навчанні, системі про-
фесійної підготовки вчителя в цілому.
Посилання
Бандура А. Теория социального научения / Альберт Банду-
ра. – СПб.: «Евразия», 2000. – 320 с.
Чайка В. Г. Особенности социально-психологической адап-
тации студентов к обучению в вузе / В. Г. Чайка // Иннова-
ции в образовании. – 2002. – № 2. – С. 35–41.
Семиченко В. А. Психологічна структура педагогічної діяль-
ності : навч. посіб. : у 2-х ч. / В. А. Семиченко, В. С. Заслу-
женюк. – К.: Видав.-поліграф. центр «Київ. ун-т», 2001. –
Ч. І. – 217 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.