Структура адаптивного навчання студентів, що реалізується на інтерактивній основі

Authors

  • Т.Л. Опалюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25p

Keywords:

адаптація, адаптивне навчання, адаптаційні процеси, соціальна адаптація, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна освіта.

Abstract

У статті подаються результати дослі-
джень сутності адаптивного навчання студентів через визначення його
структурної організації. На основі літературних джерел з проблеми
обумовлюється правомірність загального підходу щодо структурування
адаптаційних процесів у навчальній діяльності через дослідження таких
його аспектів, як соціально-психологічний, дидактико-психологічний,
діяльнісний. Доведено, що системотвірним компонентом адаптації ви-
ступає базова мета навчальної діяльності, яка спроектована в контексті
особистісно-орієнтованої професійної освіти і реалізується через форми
та методи інтерактивної навчальної діяльності, через суб’єкт-суб’єктну
взаємодію викладача та студента. Структурування адаптаційного про-
цесу в навчанні дало можливість виділити домінанти, врахування яких
сприятиме оптимізації адаптаційних процесів в навчанні, системі про-
фесійної підготовки вчителя в цілому.

References

Бандура А. Теория социального научения / Альберт Банду-

ра. – СПб.: «Евразия», 2000. – 320 с.

Чайка В. Г. Особенности социально-психологической адап-

тации студентов к обучению в вузе / В. Г. Чайка // Иннова-

ции в образовании. – 2002. – № 2. – С. 35–41.

Семиченко В. А. Психологічна структура педагогічної діяль-

ності : навч. посіб. : у 2-х ч. / В. А. Семиченко, В. С. Заслу-

женюк. – К.: Видав.-поліграф. центр «Київ. ун-т», 2001. –

Ч. І. – 217 с.

How to Cite

Опалюк, Т. (2019). Структура адаптивного навчання студентів, що реалізується на інтерактивній основі. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (23). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%p