Значення компетентного вчителя-вихователя в процесі навчання здібної дитини з дисфункційної сім’ї.

Автор(и)

  • Beata A. Zięba

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Ключові слова:

дисфункціональна сім’я, виховне занедбання, здібна дитина, талант, вихователь, вчитель, компетенції, розвиток, соціалізаційний осередок, освіта.

Анотація

Стаття присвячена ролі
освітньо-виховних компетенцій вчителя-вихователя, який опікується
дитиною, що знаходиться у важкій ситуації через нехтування батьками
своїх обов’язків щодо потреб загального розвитку особистості, а також
потреб, пов’язаних з навчальними особливостями, що стосуються зді-
бностей та прихованих талантів дитини. Важливо, щоб у момент роз-
пізнання проблеми виховної дисфункції чи патології, що розвивається
в сім’ї, швидко виявити потреби дитини і забезпечити її не тільки тими,
що дають відчуття безпеки або тими, що необхідні для відповідного фі-
зичного і психічного розвитку, але і виховною опікою з використанням
вчительських компетенцій, які сприятимуть розвитку пізнавальної
сфери, талантів, які можуть стати додатком до розвитку самостійності
дитини, її самореалізації, що сприятиме підвищенню якості її життя.

##submission.downloads##

Як цитувати

Zięba, B. A. (2019). Значення компетентного вчителя-вихователя в процесі навчання здібної дитини з дисфункційної сім’ї. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p