Значення компетентного вчителя-вихователя в процесі навчання здібної дитини з дисфункційної сім’ї.
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25pКлючові слова:
дисфункціональна сім’я, виховне занедбання, здібна дитина, талант, вихователь, вчитель, компетенції, розвиток, соціалізаційний осередок, освіта.Анотація
Стаття присвячена ролі
освітньо-виховних компетенцій вчителя-вихователя, який опікується
дитиною, що знаходиться у важкій ситуації через нехтування батьками
своїх обов’язків щодо потреб загального розвитку особистості, а також
потреб, пов’язаних з навчальними особливостями, що стосуються зді-
бностей та прихованих талантів дитини. Важливо, щоб у момент роз-
пізнання проблеми виховної дисфункції чи патології, що розвивається
в сім’ї, швидко виявити потреби дитини і забезпечити її не тільки тими,
що дають відчуття безпеки або тими, що необхідні для відповідного фі-
зичного і психічного розвитку, але і виховною опікою з використанням
вчительських компетенцій, які сприятимуть розвитку пізнавальної
сфери, талантів, які можуть стати додатком до розвитку самостійності
дитини, її самореалізації, що сприятиме підвищенню якості її життя.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.