Значення компетентного вчителя-вихователя в процесі навчання здібної дитини з дисфункційної сім’ї.

Authors

  • Beata A. Zięba

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Keywords:

дисфункціональна сім’я, виховне занедбання, здібна дитина, талант, вихователь, вчитель, компетенції, розвиток, соціалізаційний осередок, освіта.

Abstract

Стаття присвячена ролі
освітньо-виховних компетенцій вчителя-вихователя, який опікується
дитиною, що знаходиться у важкій ситуації через нехтування батьками
своїх обов’язків щодо потреб загального розвитку особистості, а також
потреб, пов’язаних з навчальними особливостями, що стосуються зді-
бностей та прихованих талантів дитини. Важливо, щоб у момент роз-
пізнання проблеми виховної дисфункції чи патології, що розвивається
в сім’ї, швидко виявити потреби дитини і забезпечити її не тільки тими,
що дають відчуття безпеки або тими, що необхідні для відповідного фі-
зичного і психічного розвитку, але і виховною опікою з використанням
вчительських компетенцій, які сприятимуть розвитку пізнавальної
сфери, талантів, які можуть стати додатком до розвитку самостійності
дитини, її самореалізації, що сприятиме підвищенню якості її життя.

How to Cite

Zięba, B. A. (2019). Значення компетентного вчителя-вихователя в процесі навчання здібної дитини з дисфункційної сім’ї. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p