Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25pКлючові слова:
розвиток, особистість, філософсько-психологічні засади, мислення, розуміння, творче завдання.Анотація
У статті
аналізується сутність процесу розуміння текстової інформації на занят-
тях з іноземної мови. Наголошується, що існуючі способи або підходи до
вивчення розуміння пов’язані з філософією та логікою. Досліджуються
особливості процесу розуміння студентами текстової інформації, яка
пропонується іноземною мовою, базуючись на філософсько-психологіч-
них засадах, що детермінують перебіг даного процесу під час навчання
у вищому навчальному закладі. В статті розкрито специфіку обґрунту-
вання розуміння як предмета вивчення філософії та логіки, психологіч-
ну характеристику процесу розуміння та виокремлено особливості орга-
нізації навчання студентів на заняттях іноземної мови.
Посилання
Вертгаймер М. Продуктивное мышление/ М.Вертгаймер. –
М., 1987.
Выготский Л.С. Собр. соч. а 6 т. / Л.С. Выготский. – М.,
-1984.
Гегель Г.Ф. Наука логики/ Г.Ф. Гегель. – СПб., 1997.
Декарт Р. Правила для руководства ума/ Р. Декарт. – М.-Л.,
Джемс У. Психология/ У. Джемс. – М., 1999.
Дункер К. Психология продуктивного (творческого) мыш-
ления / К. Дункер // Психология мышления / Под ред. A.M.
Матюшкина. – М., 1965.
Келер В. Исследование интеллекта человекообразных обе-
зьян/ В. Келер. – М., 1930.
Мамардашвили М.К. Классический и неклассический
идеалы рациональности/ М.К. Мамардашвили. – М., 2004.
Пузырей А.А. Культурно-историческая теория Л.С.Выготс-
кого и современная психология/ А.А. Пузырей. – М., 1986.
Эльконин Б.Д. Введение в психологию развития/ Б.Д. Эль-
конин. – М., 1994.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.