Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови

Автор(и)

  • І.В. Коваль

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Ключові слова:

розвиток, особистість, філософсько-психологічні засади, мислення, розуміння, творче завдання.

Анотація

У статті
аналізується сутність процесу розуміння текстової інформації на занят-
тях з іноземної мови. Наголошується, що існуючі способи або підходи до
вивчення розуміння пов’язані з філософією та логікою. Досліджуються
особливості процесу розуміння студентами текстової інформації, яка
пропонується іноземною мовою, базуючись на філософсько-психологіч-
них засадах, що детермінують перебіг даного процесу під час навчання
у вищому навчальному закладі. В статті розкрито специфіку обґрунту-
вання розуміння як предмета вивчення філософії та логіки, психологіч-
ну характеристику процесу розуміння та виокремлено особливості орга-
нізації навчання студентів на заняттях іноземної мови.

Посилання

Вертгаймер М. Продуктивное мышление/ М.Вертгаймер. –

М., 1987.

Выготский Л.С. Собр. соч. а 6 т. / Л.С. Выготский. – М.,

-1984.

Гегель Г.Ф. Наука логики/ Г.Ф. Гегель. – СПб., 1997.

Декарт Р. Правила для руководства ума/ Р. Декарт. – М.-Л.,

Джемс У. Психология/ У. Джемс. – М., 1999.

Дункер К. Психология продуктивного (творческого) мыш-

ления / К. Дункер // Психология мышления / Под ред. A.M.

Матюшкина. – М., 1965.

Келер В. Исследование интеллекта человекообразных обе-

зьян/ В. Келер. – М., 1930.

Мамардашвили М.К. Классический и неклассический

идеалы рациональности/ М.К. Мамардашвили. – М., 2004.

Пузырей А.А. Культурно-историческая теория Л.С.Выготс-

кого и современная психология/ А.А. Пузырей. – М., 1986.

Эльконин Б.Д. Введение в психологию развития/ Б.Д. Эль-

конин. – М., 1994.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коваль, І. (2019). Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p