Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25pКлючові слова:
здоровий спосіб життя, компоненти здорового способу життя, навчально-корекційний процес, учні з вадами інтелекту, валеологія, фізкультурно-оздоровча діяльність.Анотація
У статті ви-
світлюються питання особливостей формування здорового способу жит-
тя в учнів з вадами інтелекту. Здійснено аналіз проблеми формування
здорового способу життя у сучасній практиці. Визначено мотиваційний
компонент формування здорового способу життя у розумово відсталих
учнів та закономірності їх розвитку, що впливають на когнітивний,
емоційно-мотиваційний та поведінковий компоненти здорового способу
життя. Розглянуто інноваційні підходи та деякі методики формування
здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту, особливості фор-
мування мотивів і потреб у систематичних заняттях фізкультурною чи
спортивною діяльністю; формування знань і методичних умінь з вико-
ристанням засобів фізичної культури для підтримки нормального пси-
хофізичного стану, а також навичок їх практичної реалізації у повсяк-
денній життєдіяльності.
Посилання
Беспалько В. В. Визначення медико-соціальних чинників
ризику виникнення наркоманії серед учнів навчальних за-
кладів / В. В. Беспалько. – Кам’янець-Подільський: Абетка-
НОВА, 2002. – 20 с.
Валеологічна освіта та виховання: сучасні підходи до дослі-
джень і шляхи їх розвитку в Україні // Зб. науково-прак-
тичних статей. За заг. редакцією В. М. Оржеховської. – К.:
МАГІСТР, 1999. – 120 с.
Воленко А. М. Как растить здоровое поколение. О новой про-
грамме для начальной школы // Педагогика, 1995. – С. 52-
Дробот Л. С. Соціально-побутове орієнтування для вчите-
лів та учнів допоміжної школи: посібник для вчителів /
Л.С. Дробот, Н. І. Видрич. – К.: ІСДО, 1995. – 152 с.
Шишова І. М. Інноваційні методи та форми організації анти-
наркотичної роботи у спеціальній школі/ І. М. Шишова //
Дефектологія. – 2002. – С. 26.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.