Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту

Автор(и)

  • О.В. Коган
  • І.Л. Рудзевич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Ключові слова:

здоровий спосіб життя, компоненти здорового способу життя, навчально-корекційний процес, учні з вадами інтелекту, валеологія, фізкультурно-оздоровча діяльність.

Анотація

У статті ви-
світлюються питання особливостей формування здорового способу жит-
тя в учнів з вадами інтелекту. Здійснено аналіз проблеми формування
здорового способу життя у сучасній практиці. Визначено мотиваційний
компонент формування здорового способу життя у розумово відсталих
учнів та закономірності їх розвитку, що впливають на когнітивний,
емоційно-мотиваційний та поведінковий компоненти здорового способу
життя. Розглянуто інноваційні підходи та деякі методики формування
здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту, особливості фор-
мування мотивів і потреб у систематичних заняттях фізкультурною чи
спортивною діяльністю; формування знань і методичних умінь з вико-
ристанням засобів фізичної культури для підтримки нормального пси-
хофізичного стану, а також навичок їх практичної реалізації у повсяк-
денній життєдіяльності.

Посилання

Беспалько В. В. Визначення медико-соціальних чинників

ризику виникнення наркоманії серед учнів навчальних за-

кладів / В. В. Беспалько. – Кам’янець-Подільський: Абетка-

НОВА, 2002. – 20 с.

Валеологічна освіта та виховання: сучасні підходи до дослі-

джень і шляхи їх розвитку в Україні // Зб. науково-прак-

тичних статей. За заг. редакцією В. М. Оржеховської. – К.:

МАГІСТР, 1999. – 120 с.

Воленко А. М. Как растить здоровое поколение. О новой про-

грамме для начальной школы // Педагогика, 1995. – С. 52-

Дробот Л. С. Соціально-побутове орієнтування для вчите-

лів та учнів допоміжної школи: посібник для вчителів /

Л.С. Дробот, Н. І. Видрич. – К.: ІСДО, 1995. – 152 с.

Шишова І. М. Інноваційні методи та форми організації анти-

наркотичної роботи у спеціальній школі/ І. М. Шишова //

Дефектологія. – 2002. – С. 26.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коган, О., & Рудзевич, І. (2019). Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p