Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25pKeywords:
здоровий спосіб життя, компоненти здорового способу життя, навчально-корекційний процес, учні з вадами інтелекту, валеологія, фізкультурно-оздоровча діяльність.Abstract
У статті ви-
світлюються питання особливостей формування здорового способу жит-
тя в учнів з вадами інтелекту. Здійснено аналіз проблеми формування
здорового способу життя у сучасній практиці. Визначено мотиваційний
компонент формування здорового способу життя у розумово відсталих
учнів та закономірності їх розвитку, що впливають на когнітивний,
емоційно-мотиваційний та поведінковий компоненти здорового способу
життя. Розглянуто інноваційні підходи та деякі методики формування
здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту, особливості фор-
мування мотивів і потреб у систематичних заняттях фізкультурною чи
спортивною діяльністю; формування знань і методичних умінь з вико-
ристанням засобів фізичної культури для підтримки нормального пси-
хофізичного стану, а також навичок їх практичної реалізації у повсяк-
денній життєдіяльності.
References
Беспалько В. В. Визначення медико-соціальних чинників
ризику виникнення наркоманії серед учнів навчальних за-
кладів / В. В. Беспалько. – Кам’янець-Подільський: Абетка-
НОВА, 2002. – 20 с.
Валеологічна освіта та виховання: сучасні підходи до дослі-
джень і шляхи їх розвитку в Україні // Зб. науково-прак-
тичних статей. За заг. редакцією В. М. Оржеховської. – К.:
МАГІСТР, 1999. – 120 с.
Воленко А. М. Как растить здоровое поколение. О новой про-
грамме для начальной школы // Педагогика, 1995. – С. 52-
Дробот Л. С. Соціально-побутове орієнтування для вчите-
лів та учнів допоміжної школи: посібник для вчителів /
Л.С. Дробот, Н. І. Видрич. – К.: ІСДО, 1995. – 152 с.
Шишова І. М. Інноваційні методи та форми організації анти-
наркотичної роботи у спеціальній школі/ І. М. Шишова //
Дефектологія. – 2002. – С. 26.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.