Роль академічної мобільності у професійному розвитку майбутніх фахівців

Автор(и)

  • А.В. Циганаш

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Ключові слова:

академічна мобільність, особистість, функції мобільності, синергетичні процеси, соціально-професійна мобільність, індивідуально-психологічні фактори, компоненти академічної мобільності, маршрут розвиваючої спрямованості.

Анотація

У статті розглядається поняття «академічна
мобільність» майбутнього фахівця з позиції сучасних психолого-педа-
гогічних інновацій у вищій школі. Її становлення та розвиток, які на-
самперед можливі завдяки активній особистісній позиції індивіда у
процесі навчання. Його прагнення володіти професійно значущою ін-
формацією, опрацьовувати інформаційний простір та здобувати певну
професійну кваліфікацію. А також сутність «академічної мобільності»,
її значення, детермінанти та психологічні умови розвитку в процесі здо-
буття вищої освіти, які проявляються через вміння глибоко осмислюва-
ти здобуту інформацію, та виділяти ключові компоненти.

Посилання

Александров В.Б. Понимание и социально-познавательный

опыт субъекта / В.Б.Александров // Опыт и его место в со-

циальном познании. – Калининград: Изд- во Калининского

гос. ун-та., 1994. – 129 с.

Бондарева Е.В. Направленность на формирование профес-

сиональной компетентности как путь совершенствования

экономического образования /Е.В. Бондарева. – М.: Наука,

– 315с.

Вітвицька С. Практикум з педагогіки вищої школи. Мето-

дичний посібник для студентів магістратури за модульно-

рейтинговою системою навчання / С. Вітвицька. – Жито-

мир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. – 396 с.

Гришанова Н.А. Развитие компетентности специалистов

как важнейшее направление реформирования профессио-

нального образования /Н.А. Гришанова // Квалиметрия в

образовании: методология и практика: материалы Х Симпо-

зиума. Кн.6. – М.: Изд-во Исслед. центра проблем качества

подготовки специалистов, 2002. – 234 с.

Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма ре-

зультата образования / И.А. Зимняя // Высшее образование

сегодня. – 2003. – № 5. – 344 с.

Митина Л.М. Психология развития конкурентоспособнос-

ти личности / Л.М.Митина. – М.: Московский психолого-

социальный институт; Воронеж: Издательство НПО

«МОДЭК», 2002. – 218 с.

Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент лич-

ностно-ориентированной парадигмы образования / А.В.Ху-

торской // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58-64.

Kohler J. Quality Assurance, Accreditation, and Recognition

of Qualifications as Regulatory Mechanisms in the European

Higher Education Area/ Higher Education in Europe. – Vol.

XXVIII. – No. 3. – October 2003. – С.32-36.

##submission.downloads##

Як цитувати

Циганаш, А. (2019). Роль академічної мобільності у професійному розвитку майбутніх фахівців. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p