Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів

Автор(и)

  • М.М. Скиба
  • Т.Д. Щербан

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25p

Ключові слова:

здібності, творчість, обдарованість, інтелект.

Анотація

У статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших
школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й
інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів
творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо об-
дарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють
ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів,
а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики
П. Торренс – «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумово-
го розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко,
визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності.

Посилання

Апостолова Г.В. Робота з обдарованими дітьми / Г.В. Апос-

толова // Обдарована дитина. – 2006. – № 1. – 240 с.

Бітянова М. Психолог у школі: зміст діяльності й технології.

Серія «Психол. інструментарій» / М. Бітянова. – К.:Главник,

–160 с.

Волчанова Н. Індивідуальна робота з обдарованими дітьми /

Н. Волчанова // Рідна школа. – 2000. – № 5. – С.4-8.

Воронцова Е. Обдарованість: діагностика та система робо-

ти зі здібними дітьми / Е.Воронцова // Психолог. – 2006. –

№ 25-28. – 35 с.

Гудь М. Обдаровані діти / М.Гудь // Початкова освіта. –

– № 39. – С.6.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скиба, М., & Щербан, Т. (2019). Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (21). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%p