Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25pКлючові слова:
здібності, творчість, обдарованість, інтелект.Анотація
У статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших
школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й
інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів
творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо об-
дарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють
ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів,
а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики
П. Торренс – «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумово-
го розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко,
визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності.
Посилання
Апостолова Г.В. Робота з обдарованими дітьми / Г.В. Апос-
толова // Обдарована дитина. – 2006. – № 1. – 240 с.
Бітянова М. Психолог у школі: зміст діяльності й технології.
Серія «Психол. інструментарій» / М. Бітянова. – К.:Главник,
–160 с.
Волчанова Н. Індивідуальна робота з обдарованими дітьми /
Н. Волчанова // Рідна школа. – 2000. – № 5. – С.4-8.
Воронцова Е. Обдарованість: діагностика та система робо-
ти зі здібними дітьми / Е.Воронцова // Психолог. – 2006. –
№ 25-28. – 35 с.
Гудь М. Обдаровані діти / М.Гудь // Початкова освіта. –
– № 39. – С.6.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.