Вплив корекційно-розвивального навчання на динаміку нейропсихологічних процесів у дітей з вадами інтелекту

Автор(и)

  • С.Д. Яковлева

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25p

Ключові слова:

інтелектуальні вади розвитку, нейропсихологічні процеси, вищі психічні процеси, корекційний вплив, діти з порушенням інтелекту.

Анотація

У статті представлено результати застосування корекційно-розви-
вального навчання в дітей з порушенням інтелектуального розвитку,
а також динаміку нейропсихологічних процесів та вищих психічних
функцій під дією адекватних методів адаптивної корекції. Оскільки
провідним симптомом розумової відсталості є порушення пізнавальної
діяльності, психолого-педагогічна робота повинна бути спрямована на
стимуляцію розвитку і формування пізнавальної діяльності. Особливо
важливого значення набуває розвиток мислення на спеціальних занят-
тях.
У результаті проведення корекційних заходів у дітей з розумовою
відсталістю різного ступеня відповідно до стану сили та рухливості не-
рвових процесів, тобто в групі РВД та дітей з ЗПР, відбулися зміни мо-
тиваційного та поведінкового компонентів.

Посилання

Власова Т.А. Основные направления и задачи дальнейшего

развития научных исследований в дефектологии/ Т.А. Вла-

сова//Дефектология. – 1975. – № 5. – С.23-29.

Выготский Л.С. Проблема умственной отсталости. Обуче-

ние и развитие детей школьного возраста / Л.С. Выготский//

Избранные психологические исследования. – М., 1956. –

С.59-62.

Выготский Л.С. Развитие высших психических функций /

Л.С. Выготский. – М.: Педгиз, 1960. – 250 с.

Давыдов В.В. Концепция учебной деятельности школьников /

В.В. Давыдов, А.С. Маркова//Вопросы психологии. – 1981. –

№ 6. – С. 13-26.

Певзнер М.С. Дети-олигофрены / М.С. Певзнер. – М.: Про-

свещение. 1959. – 185 с.

Рубинштейн С.Я. Психология умственно отсталого школь-

ника / С.Я. Рубинштейн. – М.: Просвещение, 1970. – 200 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Яковлева, С. (2019). Вплив корекційно-розвивального навчання на динаміку нейропсихологічних процесів у дітей з вадами інтелекту. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (21). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%p