Корекція сенсорної сфери дітей із порушеннями психофізичного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
діти з особливими потребами, розумова відсталість, сенсорна інтеграція, баламетрика, розвиток, корекція, дизонтогенез, моторна чутливість.Анотація
У статті розкрито корекційну спрямованість навчання та вихован-
ня, що передбачає кваліфіковане знання та врахування структури де-
фекту аномальної дитини, виявлення та використання її потенційних
можливостей. В основу корекційної роботи вчителі намагаються по-
класти ідею розвитку збережених функцій, включаючи заходи медич-
ного, фізичного, психологічного та соціального впливу на особистість
учня. Корекційна допомога надається відповідно до характеру пору-
шення.
Посилання
Джин Айрес Э. Ребенок и сенсорная интеграция / Э.Джин
Айрес. – М.:Теренвинф, 2010. – 268 с.
Єременко І.Г. Аномалії у дітей / І.Г.Єременко. – К., 1966. –
С. 15-22.
Забрамная С.Д. Отбор умственно отсталых детей в
специальные учреждения / С.Д.Забрамная. – М.: Просвеще-
ние, 1988. – 94 с.
Лабораторные работы по психологии умственно отсталых
учащихся: [метод.рекомендации] / Сост. В.Е.Турчинская,
А.Д.Чекурда. – К.: РУИК, 1991. – С. 5 – 18.
Максимова Н.Ю. Основи дитячої патопсихології /
Н.Ю.Максимова, К.Л. Мілютіна, В.М. Піскун. – К.: Перун,
– 464 с.
СтадненкоН.М. Методика діагностики відхилень у розумо-
вому розвитку молодших школярів та старших дошкільни-
ків / Н.М. Стадненко, Т.Д. Ілляшенко, Л.В. Борщевська,
А.Г. Обухівська. – К : Освіта, 1998. – 144 с.
Пропедевтична основа формування готовності до навчан-
ня учнів допоміжної школи : [метод, рекомендації] / Укл.
І.Г. Єременко. – К.: ІЗМН, 1997. – С. 7 – 10.
Рубинштейн С.Я. Психология умственно отсталого школь-
ника / С.Я. Рубинштейн. – М. : Просвещение, 1986. – 192 с.
Селецкий А.И. Психология и психопатология слабоумия /
А.И. Селецкий. – К.: Рад.шк., 1981. – 138 с.
Синьова В.М.Основи дефектології / В.М. Синьова, Г.М.Ко-
берник. – К.: Вища шк., 1994. – 143 с.
Худик В.А. Диагностика детского развития: методы иссле-
дования / В.А. Худик. – К.: Освіта, 1992. – 220 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.