Адекватна самооцінка особистості: віковий дискурс
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
адекватна самооцінка, системна програма, старший дошкільник, рівень домагань, емоції, захоплення.Анотація
У статті теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено
програму формування адекватної самооцінки. Встановлено, що поєд-
нання різних форм роботи зі старшими дошкільниками, з педагогами,
методистами, психологами дошкільних навчальних закладів; з
бать ками досліджуваних виступає оптимальним шляхом процесу
формування адекватної самооцінки та розвитку мислення, пізнавальної
активності й стійких позитивних емоційних станів як її психологічних
умов. Рекомендовано щодо впровадження в систему сучасної освіти.
Посилання
Ладивір С. Дарувати радість пізнання / С. Ладивір, Т. Кон-
дратенко // Дошкіл. виховання. – 1990. – № 10. – С. 4-5.
Маклаков А. Г. Общая психология / А. Г. Маклаков. – СПб. :
Питер, 2003. – С. 34.
Олійник О. О. Концептуальне обґрунтування дослідження
взаємовпливу самооцінки та мисленнєвої діяльності стар-
ших дошкільнят / О. О. Олійник // Актуальні проблеми
практичної психології : зб. наук. пр. – К. : Інститут психо-
логії ім. Г. С. Костюка АПН України, 2008. – Т. 10, вип. 5.–
С. 389-395.
Олійник О. О. Мисленнєва діяльність як умова формування
адекватної самооцінки / О. О. Олійник // Проблеми загаль-
ної та педагогічної психології: зб. наук. праць. – К.: Інститут
психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 2011. – Т. 13 –
Част. 2. – С. 291-299.
Олійник О. О. Особливості психокорекційної роботи у фор-
муванні самооцінки старших дошкільників / О. О. Олій-
ник // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – К. :
Гнозис, 2008. – Вип. 1. – С. 347-352.
Олійник О.О. Роль пізнавальної активності та мислення у
формуванні самооцінки старших дошкільників / О.О. Олій-
ник // Наук.-практ. журн. Півден. наук. центру АПН Украї-
ни «Наука і освіта». – Одеса, 2009. – Спецвип. № 8 – С. 217–
Олійник О. О. Самооцінка та інтелектуальна сфера дошкіль-
ників. Навчально-розвивальний комплекс / О. О. Олійник. –
К. : Поліграф-Центр, 2007. – 94 с.
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид ді-
яльності сучасного вчителя / О. О. Олійник // Неперервна
професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний
журнал. – К. : Київський університет імені Бориса Грінчен-
ка, 2011. – Вип. 1 – С. 70-73.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.