Адекватна самооцінка особистості: віковий дискурс
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pKeywords:
адекватна самооцінка, системна програма, старший дошкільник, рівень домагань, емоції, захоплення.Abstract
У статті теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено
програму формування адекватної самооцінки. Встановлено, що поєд-
нання різних форм роботи зі старшими дошкільниками, з педагогами,
методистами, психологами дошкільних навчальних закладів; з
бать ками досліджуваних виступає оптимальним шляхом процесу
формування адекватної самооцінки та розвитку мислення, пізнавальної
активності й стійких позитивних емоційних станів як її психологічних
умов. Рекомендовано щодо впровадження в систему сучасної освіти.
References
Ладивір С. Дарувати радість пізнання / С. Ладивір, Т. Кон-
дратенко // Дошкіл. виховання. – 1990. – № 10. – С. 4-5.
Маклаков А. Г. Общая психология / А. Г. Маклаков. – СПб. :
Питер, 2003. – С. 34.
Олійник О. О. Концептуальне обґрунтування дослідження
взаємовпливу самооцінки та мисленнєвої діяльності стар-
ших дошкільнят / О. О. Олійник // Актуальні проблеми
практичної психології : зб. наук. пр. – К. : Інститут психо-
логії ім. Г. С. Костюка АПН України, 2008. – Т. 10, вип. 5.–
С. 389-395.
Олійник О. О. Мисленнєва діяльність як умова формування
адекватної самооцінки / О. О. Олійник // Проблеми загаль-
ної та педагогічної психології: зб. наук. праць. – К.: Інститут
психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 2011. – Т. 13 –
Част. 2. – С. 291-299.
Олійник О. О. Особливості психокорекційної роботи у фор-
муванні самооцінки старших дошкільників / О. О. Олій-
ник // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – К. :
Гнозис, 2008. – Вип. 1. – С. 347-352.
Олійник О.О. Роль пізнавальної активності та мислення у
формуванні самооцінки старших дошкільників / О.О. Олій-
ник // Наук.-практ. журн. Півден. наук. центру АПН Украї-
ни «Наука і освіта». – Одеса, 2009. – Спецвип. № 8 – С. 217–
Олійник О. О. Самооцінка та інтелектуальна сфера дошкіль-
ників. Навчально-розвивальний комплекс / О. О. Олійник. –
К. : Поліграф-Центр, 2007. – 94 с.
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид ді-
яльності сучасного вчителя / О. О. Олійник // Неперервна
професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний
журнал. – К. : Київський університет імені Бориса Грінчен-
ка, 2011. – Вип. 1 – С. 70-73.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.