Роль комунікацій у формуванні особистості дитини юнацького віку (16-22 роки)

Автор(и)

  • О.А. Поцулко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25p

Ключові слова:

комунікація, юнацький вік, особистість, спілкування, інформація, інформаційний простір, образ, внутрішнє «Я», знак, символ.

Анотація

У статті характеризуються особливості нейрофізіологічного та пси-
хологічного розвитку психіки дитини юнацького віку; аналізуються
основні комунікативні знання та навички, якими повинні володіти діти
в цьому віці; розглядаються домінуючі чинники отримання та обробки
інформації дитиною 16-22 років, а також роль комунікацій у форму-
ванні його особистості. Автор торкається проблеми спілкування як ко-
мунікації, розглядаючи його основні функції та види, а також основні
критерії комунікативної культури людини як суб’єкта моралі та права.
Значна роль у формуванні особистості юнацького віку належить такій
якості психіки, як егоцентризм, який в більшості своїй не сумісний з
усталеним психопростором, в якому психіка нового покоління намага-
ється проявити свої внутрішні потенціали. Тому автор пропонує свої за-
соби вирішення цієї проблеми для молодої психіки.

Посилання

Базалук О.А. Философия образования в свете новой космо-

логической концепции: Учебник / О.А. Базалук. – К.: Кон-

дор, 2010. – 458 с.

Бердяев Н.А. Философия свободного духа / Н.А. Бердяев. –

М.: Изд-во «Республика», 1994. – 480 с.

Бондарчук Е.И. Основы психологии и педагогики: Курс лек-

ций. – 2-е изд., перераб. и доп. / Е.И. Бондарчук, Л.И. Бон-

дарчук. – К.: МАУП, 2001. – 168 с.

Гиппенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию: Курс

лекций / Ю.Б. Гиппенрейтер. – М.: Изд-во Моск. Ун-та,

– 320 с.

Глотова Г.А. Человек и закон: Семиотико-психологические

аспекты онтогенеза человека / Г.А. Глотова. – Свердловск:

Изд-во Урал. Ун-та, 1990. – 256 с.

Гусинский Э.Н. Введение в философию образования /

Э.Н. Гусинский, Ю.И. Турчанинова. – М.: Издательская

корпорация «Логос», 2000. – 224 с.

Запесоцкий А.С. Образование: философия, культурология,

политика / А.С. Запесоцкий. – М.: Наука, 2002. – 456 с.

Ильенков Э.В. Философия и культура / Э.В. Ильенков. – М.:

Политиздат, 1991. – 463 с.

Малахов В.А. Етика: Курс лекцій: Навчальний посібник /

В.А. Малахов. – 5-те вид. – К.: Либідь, 2004. – 384 с.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации / Г.Г. Почепцов. – М.:

«Рефл-бук», К.: «Ваклер», 2001. – 656 с.

Разумная организация жизни личности: проблемы воспи-

тания и саморегулирования / Л.В. Сохань, В.А. Тихонович,

О.А. Киселева и др. – К.: Наукова думка, 1989. – 328 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Поцулко, О. (2019). Роль комунікацій у формуванні особистості дитини юнацького віку (16-22 роки). Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (20). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%p